Kunderne fortæller:
”Den service vi får er guld værd”
Esbjerg Maritime Service hører med tre Gazeller i bagagen tydeligvis ikke til de bagudskuende. Heller ikke hvad angår telefoni. Rådgivet af Vestjysk Erhvervstelefoni valgte de en topmoderne integration mellem Totalview og Uni-tel.
“Mere driftssikker telefoni”
Guldægget har både sparet penge og fået en bedre løsning. Direktør og stifter Mark Mikkelsen fortæller her, hvordan skiftet foregik, og hvad de lagde vægt på i deres valg.
“Et skift helt uden udfald”
“Stor økonomisk gevinst”
“Alt virkede med det samme”
“Meget dygtige teknikere”
“Fleksibelt, mobilt, billigt”
“Nem opsætning”
“Langt bedre løsning”
“Altid god kommunikation”
AOC handler om kvalitet i alle detaljer. De benytter en løsning fra KLC Erhverv og Uni-tel på tre restauranter, som alle har både mobil- og fastnettelefoni, web og wifi.
“Ubegrænset funktionalitet”
Skabertrang er Midtjyllands største reklamebureau. Med hjælp fra L&E har de fået en billigere og mere fleksibel telefonløsning fra Uni-tel. Uden binding, naturligvis.
“Frit netværksvalg”
Megawash bruger Uni-tels særlige mulighed for frit at vælge mellem TDC ‘s og Telenors net. Det betyder, at de kan få optimal dækning i alle deres afdelinger.
“Langt bedre stabilitet”
“Sikkert teknologivalg”
Dansk Revision Hillerød overgik efter års tilbageholdenhed til IP-telefoni. I dag er de ikke i tvivl om, at de både har markedets bedste og billigste telefonløsning.
“Overbevisende besparelse”
Gads Forlag lagde både internet og telefoni hos Uni-tel. Resultatet er en driftssikker og agil løsning og løbende besparelser på cirka 40 procent.
“Alt kører nu i Teams”
Danske Konferencecentre begyndte at arbejde i Microsoft Teams i 2019. Skiftet til Teams var enkelt og har medført store fordele, ikke mindst i forhold til telefoni og CRM.
“Telefoni i Teams”
Handelshuset JGH Group har samlet al kommunikation i Teams. Overgangen var ligetil, og medarbejderne oplever et intuitivt system, som slet og ret bare virker.
“Fra mobiler til softphones”
Brødr. Ewers benytter både softphones, IP-bordtelefoner og mobiltelefoner til deres omtrent 200 brugere. C-Solution har leveret en fuldvoksen Uni-tel-løsning.
“Løbende tilpasning”
Micha er et tøjfirma og har – meget passende – fået en skræddersyet løsning fra Uni-tel. Løsningen har gjort deres telefoni enklere, billigere og mere fleksibel.
“Leverede på alle parametre”
Kunde & Co stiller som Danmarks største reklamebureau store krav. De fik indfriet deres høje forventninger til fulde, da de skiftede til en Uni-tel-løsning.
“Ønskede mere fleksibilitet”
Dateco tager det som en ren og skær selvfølge, at de skal have et professionelt telefonsystem. Også selvom virksomheden kun har tre ansatte.
“Personligt og pålideligt”
Den Sidste Rejse fortæller her om en pålidelig og personlig service, som passer til deres særlige erhverv. Her skal telefonen være åben døgnet rundt.
“Integration til Tunstall”
Lions Park Søllerød har fuld integration mellem intern og ekstern telefoni. Systemet lever op til plejecentrets nultolerance overfor nedetid og uregelmæssigheder.
“Besparelser og mere data”
XL Byg/Brejnholts telefonregning gik betragteligt ned i størrelse da de skiftede til en uni-tel løsning fra KLC Erhverv i Silkeborg. Men det handler også om tillid.
“Problemfri implementering”
Silkeborg IF – en professionel fodboldklub – har været gennem en problemfri implementering af nyt telefonsystem og er glade for deres nye Uni-tel-løsning.
“Fleksibelt og serviceminded”
Stenberg Transport stillede klare krav til deres telefoni. Løsningen skulle være fleksibel, fremtidssikret og altid have nem adgang til hjælp.
“Valgte den gode service”
Vest El er en fusion af Hvide Sande og TSR Electronic. De valgte Uni-tel som leverandør af IP-telefoni til fastnet og mobil. Lund & Erichsen stod for implementeringen.
“Stabilitet var afgørende”
KMC er en global fødevarevirksomhed med meget ekstern kommunikation, Driftssikker telefoni er altafgørende for dem, men pris, service og faglighed er også væsentligt.
“Gennemsigtig prisstruktur”
Din Hørespecialist fortæller her om stabilitet og enkelhed samt om, hvorfor der kan være penge at spare på at købe en fleksibel telefoniløsning.
“Det fungerer bare”
RD VVS ser ikke telefoni som noget, der skal fylde. Det er noget, der skal virke. Virksomheden, som blev stiftet i 2007, tæller i dag 40 ansatte og dækker tre forretningsområder.