Uni-tel tilbyder markedets billigste IP-telefoni

Stil høje krav til dit kontakt- og callcenter

Løft jeres kundedialog til nye højder med markedets bedste kontakt- og callcenterløsninger. Uni-tel tilbyder maksimal fleksibilitet og integrerer med alle de bedste softwaresystemer.

Find Jeres call center løsning her.

Vælg den rette teknologi

  • Vores partnere hjælper med at vælge præcis den platform og software, der passer bedst til jeres behov.
  • Vores uafhængighed og evne til at integrere med alle udbydere er jeres garanti for at få det optimale callcenter.
Løft jeres kundedialog med et fleksibelt callcenter system. Kontakt os i dag.

Få en skalerbar løsning

  • Vores forhandlere har erfaring med callcentre fra de fleste brancher til både inbound og outbound-formål.
  • Det giver jer vished for kvalificerede valg i hele processen. Så I får en løsning, der passer i dag og kan udvikle sig med jer.
Vælg den rette software til jeres callcenter med uni-tel.

Sikker implementering

  • Ingen kan tåle udfald i implementeringen af nye systemer, der er så vigtige som et callcenter. Vores forhandleres know-how giver jer fuld tryghed i processen.
  • I er i gode hænder uanset teknologivalg og virksomhedsstørrelse.

Integration til de bedste systemer til alle behov

Der er stor forskel på, hvilke forretningsprocesser et system skal understøtte. Nogle har brug for et rent callcenter til outbound salg. Andre har primært fokus på inbound telefoni. Andre igen skal bevare overblikket over alt fra mails og telefoner til SoMe og SMS.

 

Uni-tel integrerer gnidningsfrit til alle typer systemer

 

Masser af valgmuligheder

I kan tillade jer at stille høje krav til jeres callcenter-løsning. Uanset, om det er til inbound, outbound eller begge dele. De fleste har behov for at kunne trække rapporter med dialertid, AHT, succes ved mistede kald, opkaldsforsøg, hitrate og meget andet.

Heldigvis rummer markedets systemer nærmest uendelige muligheder. Men de er også forskellige, og derfor giver det mening at tænke frem I tiden, når valget skal træffes.  Alt det hjælper vores dygtige forhandlere jer naturligvis med. Så I ikke står om to år og er nødt til at skifte systemet ud, fordi I så for snævert på jeres behov.

Lad os hjælpe dig med at etablere et effektivt callcenter og kontaktcenter.
Lad os hjælpe dig med at etablere et effektivt callcenter og kontaktcenter.

Danske Konferencecentre implementerede på få dage

I 2019 flyttede Danske Konferencecentre både telefoni og store dele af deres administration over på Teams. Samtidig integrerede de telefonien til Microsoft Dynamics. Skiftet foregik i løbet af få dage, der var ingen udfald, og medarbejderne var lynhurtige til at tage de nye muligheder til sig.

“… dagen efter var det faktisk hverdag. Vi kunne mærke, at det blev prioriteret højt at få os op at køre hurtigt”

Læs mere om Danske Konferencecentres opstart >>

Tag hul på dialogen om nyt callcenter nu

Tal med en af Uni-tels forhandlere i dag og få svar på dine spørgsmål callcenter-løsninger og opbygning af kontaktcenter eller telemarketingsystem.