Statistikløsning til din erhvervstelefoni

 Med Uni-tels statistik løsning får I nemt et overblik over jeres kaldhistorik. Uanset om du er One-Connect eller IP-telefoni kunde får I gratis adgang til vores statistikløsning. I stedet for foruddefinerede grafer, har vi valgt en løsning med større frihed til selv at tilpasse til jeres konkrete behov. Således kan der filtreres på telefonnummer, hovednummer, bruger/kø samt vælge forskellige intervaller og diagramtyper.

Sådan bruger du Uni-tels statistikløsning

Vi har gjort det nemt for dig at komme i gang med vores statistikløsning. 

I videoen får du en gennemgang af, hvordan du bruger statistikløsningen. Vi har ligeledes lavet en FAQ, der giver dig svarene på de oftest stillede spørgsmål til vores statistikløsning.

FAQ

Hvad koster statistikløsningen?

Vores statistik-løsning er gratis tilgængelig for alle vores kunder.

Hvor finder jeg statistik?

Statistik finder du på statistik.uni-tel.dk, eller tryk her

Hvordan logger jeg ind?

Du logger ind med superbrugerlogin – tag evt. fat i din forhandler hvis du skal have hjælp til det.

Hvordan bruger jeg siden?

Du kan få en gennemgang ved at se videoen, som du finder øverst på siden.

Ellers er du altid velkommen til at kontakte din forhandler, for evt. opfølgende spørgsmål.

Er statistikken til IP-telefoni eller One-Connect?

Statistikken er til begge platforme.

Hvilke intervaller kan jeg vælge?

Du kan vælge kvarter, time, dag, uge og måned.

Statistik-data bliver ikke bygget realtime, så man vil ikke kunne vælge intervallet “Pr. dag”, og sammenligne det direkte med dashboardet – der er ca. en halv times forsinkelse på dagens-tal, derudover er uge og måned forsinket ca. én time.

Hvorfor er der forskel på dashboardets tal og statistiktallene?

Resultater:

  • Resultaterne stemmer ikke 100 % overens med dashbordets tal på dagen da statistik tager højde for ting som dashbordet ikke gør (og her taler vi rent tele-teknisk) – fx vil et opkald foretaget nu heller ikke fremgå af pr. kvarter og pr. time intervallet før end efter 5-10 minutter.
  • Indgående kald til kø vil fremtræde dobbelt hvis du ser statistik for hele trunken på en gang, og kaldene rent faktisk bliver besvaret af agenter.
  • “Indgående kald” til grupper og ring-alle køer vil fremtræde de antal gange der er agenter tilknyttet, hvis du ser for hele trunken.
  • Statistikken bliver bygget på nogle andre parametre end billingen, der vil derfor være lidt uoverensstemmelser mellem disse to.
  • Hvis man summerer “Udgående mobil” + “Udgående fastnet” + “Udgående international”, og disse ikke er lig med “Opkald fra nummer”, så bunder uoverensstemmelsen i at man i perioden også har lavet kald til lokalnumre.
  • Viderestillinger, ind- og udmeldinger af køer, “forstyr ikke”, og andre stjernekoder bliver ikke talt med som et udgående kald.
Gratis Teams event