Simple abonnementer og valgfrit netværk til alle medarbejderne

Hos Uni-tel er abonnementerne til at gennemskue. Vælg mellem et EU/verden abonnement og et DK abonnement. Abonnementerne indeholder masser af tale og masser af data, så alle medarbejdere er godt dækket ind.

Al prissætning foregår igennem din lokale forhandler – lad dem sammensætte din løsning.

Den perfekte kombination

Lad Uni-tel samle al jeres telefoni og IT i én løsning.

Frit valg på netværk

Hver enkelt bruger kan frit vælge mellem TDCs eller Telenors netværk. På den måde får alle adgang til det netværk, som er bedst i netop deres område. Uanset hvilke mobile enheder, de benytter.

Enkel administration

Alle abonnementer kan administreres online. Der kan hentes statistik til budgetterne og oversigter over det aktuelle forbrug døgnet rundt. Det har aldrig været lettere at tilpasse løsningen til virksomhedens udvikling.

Attraktive priser

Konkurrencedygtige priser i hele verden.
Fordelagtig sekundafregning på alle produkter.

Tryghed

Hvis dataindholdet i et abonnement overskrides, aktiveres Data Stop – hos Uni-tel får du ingen uventede regninger.

Nummerflytning – det er nemt at skifte

Du kan let få dit gamle telefonnummer med, når du bliver kunde hos os. Vi kan også gøre det endnu lettere og flytte dit mobilnummer for dig.

Læs mere >>

Alle virksomhedstyper

Uni-tel har fordelagtige løsninger til alle. Både enkeltmandsvirksomheden, butikskæden og den store, internationale koncern kan være med.

WiFi calling

WiFi Calling giver bedre mobildækning og bedre lyd under samtaler, fordi kaldet transmitteres via dit lokale trådløse netværk. En stor fordel, hvis mobildækningen ikke altid er helt i top på kontoret!

Konferencekald

Med Konferencekald kan du afholde møder med flere deltagere direkte fra din mobiltelefon.

Skift abonnement

Hvis der er behov for at ændre abonnementet for en medarbejder, så ordnes det nemt fra jeres selvbetjeningsside.

Mobilt bredbånd

Med mobilt bredbånd fra Uni-tel kan du være online hvor og hvornår det passer dig. Vi tilbyder pakker fra 1 G til 200 GB og mulighed for ekstra datatilkøb, hvis behovet opstår.

Picocelle

En picocelle kan give bedre indendørs mobildækning.  Den leveres som supplement hvor dækningen af TDC’s mobilnet ikke opleves optimalt, f.eks. inde i bygninger.

Picocellen skal forbindes med TDC’s mobilnet via en fiberforbindelse.

Flere simkort per bruger

Få op til tre ekstra simkort til samme abonnement og del data mellem mobil, tablet og laptop.

Få styr på SMS dialogen

Med SMS Gateway kan I sende SMS’er direkte via den platform, der passer jer bedst: API, mail2SMS-service eller jeres egen selvbetjening.

I får nem adgang til oversigt over afsendte SMS’er og alsidige muligheder for at integrere løsningen med jeres eksisterende systemer. SMS notifikationer kan også integreres i One-Connect.

Ofte stillede spørgsmål om vores mobiltelefoni:

Kan vi beholde vores egne numre?

Ja, det kan I sagtens. Skifter I til en Uni-tel løsning, kan vi nemt og hurtigt flytte jeres numre over til os. Har I brug for nye numre, kan vi også hjælpe med det.

Skal vi skifte telefoner?

Nej, det er ikke nødvendigt. I skal blot skifte til Uni-tel SIM kortet når I får en SMS. SIM kortet passer til alle telefoner.

Hvilket netværk er bedst i vores område?

I kan se dækningskort for både TDC og Telenor her: Dækningskort TDC Dækningskort Telenor

Hvordan spærrer jeg mit SIM-kort?

Det kan du gøre via din selvbetjeningsside, eller du kan ringe til os på tlf. 6910 2200.

Hvordan slår jeg data til når jeg skal til udlandet?

Går turen til udlandet og vil du benytte data, er der indstillinger du bør tjekke inden.

På iPhone: Indstillinger – Mobil – Indstillinger til data – “Dataroaming” skal være aktiveret og ”Internet i EU” deaktiveret.

På Android: Indstillinger – Flere netværk – Mobile netværk – Netværksoperatører/udbyder – Vælg automatisk

Kan vi roame (ringe og bruge data i udlandet)?

Har du et EU abonnement? Når du har et EU abonnement, kan du:

  • bruge den inkluderede taletid
  • sende og modtage SMS/MMS
  • bruge den inkluderede data.

Får du brugt al din data, får du tilbudt muligheden for tilkøb af ekstra data.

Har du et DK abonnement? Hvis du har et DK abonnement, kan du kun bruge din mobil i Danmark. Du kan godt ringe og sende beskeder til udenlandske numre fra Danmark. Tager du til udlandet, vil dit abonnement ikke virke. Du skal derfor skifte til et EU abonnement for, at du kan ringe, sende beskeder og bruge internet.

Har du et Basis abonnement? Dit Basis abonnement virker i udlandet og du betaler takster som beskrevet her.

Hvad sker der når jeg har brugt min data?

Har du et DK abonnement? Hvis du har et DK abonnement vil Data Stop blive aktiveret, når du har brugt al din data. Du bliver adviseret via SMS når du har brugt 80% af din data og ved 100% spærres der for yderligere forbrug indtil næste faktureringsperiode.

Har du et EU abonnement? Når du har et EU abonnement vil Data Stop blive aktiveret, når du har brugt al din data. Du bliver adviseret via SMS når du har brugt 80% af din data og ved 100% spærres der for yderligere forbrug indtil næste faktureringsperiode. Så kan du vælge at tilkøbe ekstra data via SMS eller din selvbetjeningsside.

Hvad koster det at ringe til udlandet fra min mobil?

Se takster her.

Kontakt mig