Mobiltelefoni, Erhvervstelefoni, Mobilabonnement, Mobil til erhverv

Mobiltelefoni til erhverv på jeres betingelser

Hos Uni-tel får I moderne løsninger, hvor frihed, fleksibilitet og gennemskuelighed er nøgleordene. Indret jer på en effektiv hverdag, hvor alle i virksomheden er mobile og produktive.

Fleksibel dækning
Hos Uni-tel kan hver enkelt bruger frit vælge, om de vil bruge TDCs eller Telenors netværk. Det betyder, at I altid får det netværk, der har den mest stabile dækning i området. Uanset hvilke mobile enheder, I benytter.

 

Enkel administration
I kan administrere alle virksomhedens abonnementer online. Det er både nemt og overskueligt. Uanset hvornår på døgnet behovet opstår, kan I hente statistik til brug i jeres budgetter, se det aktuelle forbrug og få overblikket. Dermed kan I hurtigt tilpasse løsningerne i takt med virksomhedens udvikling.

Smidig tilpasning af abonnementer
Hos Uni-tel kan I frit skalere op og ned på mobilpakker. Abonnementerne justeres automatisk ved prisfald, så I altid får den aktuelle dagspris. Der er desuden mulighed for at dele regningen, så medarbejderen f.eks. selv betaler indholdstakserede tjenester.

Abonnementsvilkår

Download dem her

Features

Speeddrop ved dataloft
Når datapakken er opbrugt, sættes hastigheden ned, og I overgår til gratis forbrug. Dermed undgås uventede regninger

Frit valg mellem TDCs og Telenors netværk
Vælg det netværk, der er bedst i netop jeresområde

Selvbetjening på nettet
Få let adgang til overblik over forbruget og rediger i abonnementerne

Skalerbarhed mellem pakkerne
Op- og nedgradér de enkelte abonnementer, hvis forbruget og behovet ændrer sig

Skræddersy til den enkelte bruger
Vælg nøjagtig den mænge data og taletid, som den enkelte bruger har behov for

 Danmarks bedste netværk

TDC eller Telenor? Vælg dét netværk der er bedst i netop jeres område.

Godt at vide…

Kan vi beholde vores egne numre?

Ja, det kan I sagtens. Skifter I til en Uni-tel løsning, kan vi nemt og hurtigt flytte jeres numre over til os.

Skal vi skifte telefoner?

Nej, det er ikke nødvendigt. Det eneste en flytning af et mobilnummer kræver, er et nyt simkort, som vi sender afsted til jer. Vores simkort indeholder i øvrigt alle størrelser, så de passer til alle mobiltelefoner.

Hvilket netværk er bedst i vores område?

I kan se dækningskort for både TDC og Telenor her:

Dækningskort TDC
Dækningskort Telenor

Hvordan slår jeg data til når jeg skal til udlandet?

Går turen til udlandet og vil du benytte data, er der indstillinger du bør tjekke inden.
På iPhone: Indstillinger – Mobil – Indstillinger til data – “Dataroaming” skal være aktiveret og ”Internet i EU” deaktiveret.
På Android: Indstillinger – Flere netværk – Mobile netværk – Netværksoperatører/udbyder – Vælg automatisk

 

Kan vi bruge roaming (ringe og bruge data) i udlandet?

Som udgangspunkt kan alle mobilabonnementer bruges i udlandet til både tale og data. Forbruget vil blive afregnet efter roamingstaksterne i det pågældende land.

Se roamingstakster her.

Går turen til et EU land, er der mulighed for at tilkøbe EU tale- og datapakker, så uventede regninger undgås. Se her, i hvilke lande, vores EU pakker gælder.

Skal alle medarbejdere have samme abonnement?

Hos Uni-tel kan de fleste abonnementer skræddersys til den enkeltes behov. EU Flex Premium (+30 brugere) og EU Flex Business (+100 brugere) kræver dog at alle medarbejdere har det samme abonnement.

Alle brugere har dog uanset hvilket abonnement, frit valg mellem TDCs eller Telenors netværk.

Kan abonnementerne ændres løbende?

Ja, det er altid muligt at ændre de enkelte abonnementer, hvis forbruget ændrer sig. I har i øvrigt selv mulighed for at holde øje med forbruget på alle mobilerne og ændre i abonnementerne via virksomhedens superbruger login til selvbetjeningen.

Problemer med mobildækningen på arbejdspladsen?

Det kan vi hjælpe med.

Kontakt os her