Mobil til erhverv:
Attraktive mobilabonnementer til alle typer virksomheder

Uni-tels mobile løsninger er lette at implementere og super fleksible. I vælger selv mobilnetværk, priserne lave og regningerne enkle og overskuelige. I kan frit beholde numrene fra tidligere mobilabonnementer, og der er ingen uforudsete udgifter. Vi har attraktive erhvervsabonnementer til både små og store virksomheder.

Frit valg af netværk

Alle brugere kan frit vælge mellem TDCs og Telenors netværk. Dermed får alle adgang til det netværk, som er bedst i netop deres område. Uanset hvilke mobile enheder, de benytter.

Alle virksomhedstyper

Uni-tel har fordelagtige løsninger på mobiltelefoni til erhverv uanset virksomhedstype. Både butikskæden,  enkeltmandsvirksomheden og den store, internationale koncern kan være med.

Konferencekald

Med Konferencekald kan I afholde møder med flere deltagere uanset hvor I befinder jer. Brug Uni-tels populære platform One-Connect og hold møderne direkte fra jeres mobiltelefoner.

Attraktive priser

Uni-tel har konkurrencedygtige priser uanset hvor i verden I ringer til – eller fra. Alle produkter er med sekundafregning, så I betaler aldrig for mere end samtalens eksakte længde.

Nemt at skifte og flytte nummer

Hos Uni-tel mister du ikke dit nummer, når du skifter job. Uanset om du skifter til eller fra Uni-tel, kan du beholde dit gamle mobilnummer. Vi kan også flytte nummeret for dig.

Læs mere >>

Enkel administration

Alle abonnementer kan administreres online. Der kan frit hentes statistik til budgetter og oversigter over det aktuelle forbrug. Dermed er løsningen let at tilpasse virksomhedens udvikling.

WiFi calling

WiFi Calling giver bedre mobildækning og bedre samtalelyd, da kaldet transmitteres via jeres egen wifi. En stor fordel, hvis mobildækningen på kontoret varierer. Gælder kun Telenor.

Tryghed

Hvis dataindholdet i et abonnement overskrides, aktiveres DataStop. Det sker helt automatisk og sikrer, at I altid er garderet mod uventede regninger på firmamobilerne.

Skift abonnement

Hvis der er behov for at ændre abonnementet for en medarbejder, ordnes det nemt fra jeres selvbetjeningsside. Et brugervenligt setup, der er lige til at gå til.

Bedre indendørs mobiltelefoni

Dårlig mobildækning på kontoret er stadig et problem for nogen. Uni-tel tilbyder flere effektive løsninger, bl.a. WiFi calling og VoLTE. Dermed kan I fx både ringe op og modtage opkald, selvom der udelukkende er 4G dækning.

Mobilt bredbånd til erhverv

Med mobilt bredbånd fra Uni-tel får I det bedste på markedet. I kan være online hvor og hvornår det passer jer. Vi tilbyder pakker fra 1 G til 200 GB og mulighed for ekstra datatilkøb, hvis behovet opstår.

Flere simkort per bruger

Med Uni-tel mobil er det muligt at få op til tre ekstra simkort til samme abonnement. På den måde kan I fx dele data mellem mobil, tablet og laptop, uden at skulle oprette særskilte abonnementer.

Mobil Erhverv EU

EU mobilabonnement – til jer der rejser

Mobil Erhverv DK

DK mobilabonnement – til jer der bliver hjemme

Priser på Uni-tels mobil til erhverv fastsættes af jeres lokale forhandler

Ofte stillede spørgsmål om vores mobiltelefoni:

Kan vi beholde vores egne numre?

Ja, det kan I sagtens. Skifter I til en Uni-tel løsning, kan vi nemt og hurtigt flytte jeres numre over til os. Har I brug for nye numre, kan vi også hjælpe med det.

Mobil til erhverv har aldrig været nemmere!

Skal vi skifte mobiltelefoner?

Nej, det er ikke nødvendigt. I skal blot skifte til Uni-tel SIM-kortet når I får en SMS. SIM kortet passer til alle telefoner.

Hvilket netværk er bedst i vores område?

I kan se dækningskort for både TDC og Telenor her: Dækningskort TDC , Dækningskort Telenor

Hvordan spærrer jeg mit SIM-kort?

Det kan du gøre via din selvbetjeningsside, eller du kan ringe til os på tlf. 6910 2200.

Hvordan slår jeg data til når jeg skal til udlandet?

Går turen til udlandet, og vil I benytte data, er der indstillinger, I bør tjekke inden.

Det varierer alt efter, hvilken type firmamobil, I benytter.

På iPhone: Indstillinger – Mobilnetværk – Indstillinger til data – “Dataroaming” skal være aktiveret.

På Android: Indstillinger – Flere netværk – Mobile netværk – Netværksoperatører/udbyder – Vælg automatisk

Kan vi roame (ringe og bruge data i udlandet)?

Har du et EU abonnement? Når du har et EU abonnement, kan du:

  • bruge den inkluderede taletid
  • sende og modtage SMS/MMS
  • bruge den inkluderede data.

Får du brugt al din data, får du tilbudt muligheden for tilkøb af ekstra data.

Har du et DK abonnement? Hvis du har et DK abonnement, kan du kun bruge din mobil i Danmark. Du kan godt ringe og sende beskeder til udenlandske numre fra Danmark. Tager du til udlandet, vil dit abonnement ikke virke. Du skal derfor skifte til et EU abonnement for, at du kan ringe, sende beskeder og bruge internet.

Har du et Basis abonnement? Dit Basis abonnement virker i udlandet og du betaler takster som beskrevet her.

Hvad sker der når jeg har brugt min data?

Har du et DK abonnement? Hvis du har et DK abonnement vil Data Stop blive aktiveret, når du har brugt al din data. Du bliver adviseret via SMS når du har brugt 80% af din data og ved 100% spærres der for yderligere forbrug indtil næste faktureringsperiode.

Har du et EU abonnement? Når du har et EU abonnement vil Data Stop blive aktiveret, når du har brugt al din data. Du bliver adviseret via SMS når du har brugt 80% af din data og ved 100% spærres der for yderligere forbrug indtil næste faktureringsperiode. Så kan du vælge at tilkøbe ekstra data via SMS eller din selvbetjeningsside.

Hvad koster opkald til udlandet fra min mobil?

Se takster på Uni-tels mobiltelefoni til erhverv her.