Mobiltelefoni, Erhvervstelefoni, Mobilabonnement, Mobil til erhverv

Mobiltelefoni til erhverv på jeres betingelser

Hos Uni-tel får I moderne løsninger, hvor frihed, fleksibilitet og gennemskuelighed er nøgleordene. Indret jer på en effektiv hverdag, hvor alle i virksomheden er mobile og produktive.

Fleksibel dækning
Hos Uni-tel kan hver enkelt bruger frit vælge, om de vil bruge TDCs eller Telenors netværk. Det betyder, at I altid får det netværk, der har den mest stabile dækning i området. Uanset hvilke mobile enheder, I benytter.

Enkel administration
I kan administrere alle virksomhedens abonnementer online. Det er både nemt og overskueligt. Uanset hvornår på døgnet behovet opstår, kan I hente statistik til brug i jeres budgetter, se det aktuelle forbrug og få overblikket. Dermed kan I tilpasse løsningerne i takt med virksomhedens udvikling.

Simpelt abonnement
Hos Uni-tel har vi valgt at tilbyde 2 abonnementer, et EU/verden abonnement og et DK abonnement. Abonnementerne indeholder masse af tale og masser af data, så alle medarbejderne er godt dækket ind.

Abonnementsvilkår

Features

Frit valg mellem TDCs og Telenors netværk
Vælg det netværk, der er bedst i netop jeresområde

Selvbetjening på nettet
Få let adgang til overblik over forbruget

Enkelt abonnement
Skal du roame, eller ej – vælg mellem 2 abonnementstyper

Attraktive priser
Konkurrencedygtige priser i hele verden, og automatisk prisregulering

Data Stop ved dataloft
Ingen uventede regninger

Danmarks bedste netværk

TDC eller Telenor? Vælg dét netværk der er bedst i netop jeres område.

Ofte stillede spørgsmål om vores mobiltelefoni:

Kan vi beholde vores egne numre?

Ja, det kan I sagtens. Skifter I til en Uni-tel løsning, kan vi nemt og hurtigt flytte jeres numre over til os.

Skal vi skifte telefoner?

Nej, det er ikke nødvendigt. Det eneste en flytning af et mobilnummer kræver, er et nyt simkort, som vi sender afsted til jer. Vores simkort indeholder i øvrigt alle størrelser, så de passer til alle mobiltelefoner.

Hvilket netværk er bedst i vores område?

I kan se dækningskort for både TDC og Telenor her:

Dækningskort TDC
Dækningskort Telenor

HVordan spærrer jeg mit SIM-kort?

Det kan du gøre via din selvbetjeningsside, eller du kan ringe til os på tlf. 6910 2200.

Hvordan slår jeg data til når jeg skal til udlandet?

Går turen til udlandet og vil du benytte data, er der indstillinger du bør tjekke inden.

På iPhone: Indstillinger – Mobil – Indstillinger til data – “Dataroaming” skal være aktiveret og ”Internet i EU” deaktiveret.

På Android: Indstillinger – Flere netværk – Mobile netværk – Netværksoperatører/udbyder – Vælg automatisk

Kan vi bruge roaming (ringe og bruge data) i udlandet?

Har du et EU abonnement?

Når du har et EU abonnement, kan du:

  • bruge den inkluderede taletid
  • sende og modtage SMS/MMS
  • bruge den inkluderede data.

Får du brugt al din data, får du tilbudt muligheden for tilkøb af ekstra data.

Har du et DK abonnement?

Hvis du har et DK abonnement, kan du kun bruge din mobil i Danmark. Du kan godt ringe og sende beskeder til udenlandske numre fra Danmark.
Tager du til udlandet, vil dit abonnement ikke virke. Du skal derfor skifte til et EU abonnement for, at du kan ringe, sende beskeder og bruge internet.

Har du et Basis abonnement?

Dit Basis abonnement virker i udlandet og du betaler takster som beskrevet her.

 

Hvad koster det at ringe til udlandet fra min mobil?

Se roamingstakster her.

Hvad sker der når jeg har brugt min data?

Har du et DK abonnement?

Hvis du har et DK abonnement vil Data Stop blive aktiveret, når du har brugt al din data. Du bliver adviseret via SMS når du har brugt 80% af din data og ved 100% spærres der for yderligere forbrug indtil næste faktureringsperiode.

Har du et EU abonnement?

Når du har et EU abonnement vil Data Stop blive aktiveret, når du har brugt al din data. Du bliver adviseret via SMS når du har brugt 80% af din data og ved 100% spærres der for yderligere forbrug indtil næste faktureringsperiode. Så kan du vælge at tilkøbe ekstra data via SMS eller din selvbetjeningsside.

Problemer med mobildækningen på arbejdspladsen?

Det kan vi hjælpe med.

Vi vil og kan hjælpe. Vores verden er fuld af teknisk jargon. Men bare rolig, vi taler med alle. Lad os hjælpe med jeres IT- og teleløsning.
Ja, tak. Uni-tel må gerne kontakte mig.