Enkle mobilabonnementer og valgfrit netværk til alle medarbejdere

Uni-tel tilbyder mobilabonnementer til alle typer virksomheder. Uanset, om du kontakter os på vegne af en stor international koncern eller et firma med tre ansatte, har vi en mobil løsning til dit behov.

Mobil Erhverv: EU abonnement – til jer der rejser!

Mobil Erhverv: DK abonnement – til jer der bliver hjemme

Priser på Uni-tels mobil til erhverv fastsættes af din lokale forhandler

Bliv kontaktet og få skræddersyet en løsning

Et enkelt mobilabonnement til erhverv

Et enkelt mobilabonnement til erhverv

Et mobilabonnement til erhverv skal være så ubesværet som muligt. Hos Uni-tel ved vi, at de fleste kunder helst er fri for at tænke mere på abonnementet, når aftalen er indgået. Derfor er vores forskellige typer mobilabonnement til erhverv så overskuelige og enkle som muligt. Vi tilbyder fire forskellige mobilabonnementer til erhverv, alt efter dit forbrug af data og behov for udlandstelefoni.

Det frie mobilabonnement til erhverv

Det frie mobilabonnement til erhverv

Uanset hvilken type telefoniløsning, du vælger fra Uni-tel, er vores største prioritet, at du skal føle dig fri i dit abonnement. Fri fra at tænke på dit forbrug. Fri til at beholde dit gamle nummer. Fri til at vælge både TDC’s eller Telenors netværk. Og fri fra uforudsete udgifter. Kontakt os i dag og få en uforpligtende snak, om hvordan et erhvervs mobilabonnement fra Uni-tel vil kunne hjælpe din virksomhed.

Bedre indendørsdækning til dit mobilabonnement til erhverv
Nogle danske virksomheder slås stadig med dårlig telefondækning på arbejdspladsen. Selvom I måske nyder godt af smukke landlige omgivelser eller bor i et super moderne nybyggeri, kan det betyde dårlig mobildækning. Uni-tel tilbyder telefoniløsninger, som kan afhjælpe jer med netop disse udfordringer:

  • WiFi calling: WiFi calling giver jeres medarbejdere mulighed for at anvende jeres trådløse netværk til at foretage opkald. Det er både nemt, bekvemmeligt og tilmed en billig løsning.
  • VoLTE: Fremtiden flytter ind i din virksomhed. Med VoLTE foregår jeres opkald på 4G-netværket og 2G- eller 3G-netværket, som det har været indtil nu. Det giver jeres VoLTE 3 gange så meget stemme-kapacitet, som et normalt telefon-opkald. Oplev krystalklar tale, når fremtiden flytter ind med VoLTE.
  • Picocelle: Picocelle giver giver mulighed for at forstærke TDC’s mobilsignal på en given adresse. Teknisk set ligner den en router og fungerer, den som din virksomheds egen mobilmast. Picocellen forbedrer mobilsignet i en radius af 200 meter. Det er den oplagte telefoniløsning til virksomheder, der har problemer med dårlig mobildækning på arbejdspladsen.

Den perfekte kombination

Lad Uni-tel samle jeres fastnet- og mobiltelefoni i én løsning.

Vil du høre mere? 

5 + 10 =

Frit valg på netværk

Hver enkelt bruger kan frit vælge mellem TDCs eller Telenors netværk. På den måde får alle adgang til det netværk, som er bedst i netop deres område. Uanset hvilke mobile enheder, de benytter.

Enkel administration

Alle abonnementer kan administreres online. Der kan hentes statistik til budgetterne og oversigter over det aktuelle forbrug døgnet rundt. Det har aldrig været lettere at tilpasse løsningen til virksomhedens udvikling.

Attraktive priser

Konkurrencedygtige priser i hele verden.
Fordelagtig sekundafregning på alle produkter.

Tryghed

Hvis dataindholdet i et abonnement overskrides, aktiveres Data Stop – hos Uni-tel får du ingen uventede regninger.

Nummerflytning – det er nemt at skifte

Du kan let få dit gamle telefonnummer med, når du bliver kunde hos os. Vi kan også gøre det endnu lettere og flytte dit mobilnummer for dig.

Læs mere >>

Alle virksomhedstyper

Uni-tel har fordelagtige løsninger til alle. Både enkeltmandsvirksomheden, butikskæden og den store, internationale koncern kan være med.

WiFi calling

WiFi Calling giver bedre mobildækning og bedre lyd under samtaler, fordi kaldet transmitteres via dit lokale trådløse netværk. En stor fordel, hvis mobildækningen ikke altid er helt i top på kontoret! Tilbydes kun på Telenor-netværk.

Konferencekald

Med Konferencekald kan du afholde møder med flere deltagere direkte fra din mobiltelefon.

Skift abonnement

Hvis der er behov for at ændre abonnementet for en medarbejder, så ordnes det nemt fra jeres selvbetjeningsside.

Mobilt bredbånd

Med mobilt bredbånd fra Uni-tel kan du være online hvor og hvornår det passer dig. Vi tilbyder pakker fra 1 G til 200 GB og mulighed for ekstra datatilkøb, hvis behovet opstår.

Picocelle

En picocelle kan give bedre indendørs mobildækning.  Den leveres som supplement hvor dækningen af TDC’s mobilnet ikke opleves optimalt, f.eks. inde i bygninger.

Picocellen skal forbindes med TDC’s mobilnet via en fiberforbindelse.

Flere simkort per bruger

Få op til tre ekstra simkort til samme abonnement og del data mellem mobil, tablet og laptop.

Få styr på SMS dialogen

Med SMS Gateway kan I sende SMS’er direkte via den platform, der passer jer bedst: API, mail2SMS-service eller jeres egen selvbetjening.

I får nem adgang til oversigt over afsendte SMS’er og alsidige muligheder for at integrere løsningen med jeres eksisterende systemer. SMS notifikationer kan også integreres i One-Connect.

Ofte stillede spørgsmål om vores mobiltelefoni:

Kan vi beholde vores egne numre?

Ja, det kan I sagtens. Skifter I til en Uni-tel løsning, kan vi nemt og hurtigt flytte jeres numre over til os. Har I brug for nye numre, kan vi også hjælpe med det.

Skal vi skifte telefoner?

Nej, det er ikke nødvendigt. I skal blot skifte til Uni-tel SIM kortet når I får en SMS. SIM kortet passer til alle telefoner.

Hvilket netværk er bedst i vores område?

I kan se dækningskort for både TDC og Telenor her: Dækningskort TDC Dækningskort Telenor

Hvordan spærrer jeg mit SIM-kort?

Det kan du gøre via din selvbetjeningsside, eller du kan ringe til os på tlf. 6910 2200.

Hvordan slår jeg data til når jeg skal til udlandet?

Går turen til udlandet og vil du benytte data, er der indstillinger du bør tjekke inden.

På iPhone: Indstillinger – Mobil – Indstillinger til data – “Dataroaming” skal være aktiveret og ”Internet i EU” deaktiveret.

På Android: Indstillinger – Flere netværk – Mobile netværk – Netværksoperatører/udbyder – Vælg automatisk

Kan vi roame (ringe og bruge data i udlandet)?

Har du et EU abonnement? Når du har et EU abonnement, kan du:

  • bruge den inkluderede taletid
  • sende og modtage SMS/MMS
  • bruge den inkluderede data.

Får du brugt al din data, får du tilbudt muligheden for tilkøb af ekstra data.

Har du et DK abonnement? Hvis du har et DK abonnement, kan du kun bruge din mobil i Danmark. Du kan godt ringe og sende beskeder til udenlandske numre fra Danmark. Tager du til udlandet, vil dit abonnement ikke virke. Du skal derfor skifte til et EU abonnement for, at du kan ringe, sende beskeder og bruge internet.

Har du et Basis abonnement? Dit Basis abonnement virker i udlandet og du betaler takster som beskrevet her.

Hvad sker der når jeg har brugt min data?

Har du et DK abonnement? Hvis du har et DK abonnement vil Data Stop blive aktiveret, når du har brugt al din data. Du bliver adviseret via SMS når du har brugt 80% af din data og ved 100% spærres der for yderligere forbrug indtil næste faktureringsperiode.

Har du et EU abonnement? Når du har et EU abonnement vil Data Stop blive aktiveret, når du har brugt al din data. Du bliver adviseret via SMS når du har brugt 80% af din data og ved 100% spærres der for yderligere forbrug indtil næste faktureringsperiode. Så kan du vælge at tilkøbe ekstra data via SMS eller din selvbetjeningsside.

Hvad koster det at ringe til udlandet fra min mobil?

Se takster her.

Ring til os

E-mail