Uni-tels serviceaftale

Bredbåndsforbindelser er driftssikre løsninger, og med professionel installation, er der garanti for optimal driftssikkerhed
og funktionalitet. For langt de fleste virksomheder, er forbindelsen til omverdenen altafgørende, og selv korte udfald
kan have katastrofale konsekvenser. Det ved vi hos Uni-tel, og det er vores absolut højeste prioritet at levere bedst mulig
service.

Desværre ved vi også, at der nogle gange er udefrakommende faktorer, der kan resultere i nedbrud. Det kan være
lynnedslag i kabler, entreprenørmaskiners overgravning af kabler eller uforudsete hændelser på udstyret, vi benytter til
at producere forbindelserne.

 

Fejlretning

Med en serviceaftale fra Uni-tel, er du garanteret at komme først i køen. Fejl skal altid meldes til din forhandler, som
fejlmelder til Uni-tel i vores normale åbningstid. Fejlsøgning og -udbedring udføres af eksterne teknikere, og vi er
afhængige af serviceniveauet hos dem. Derfor anbefaler vi at købe en serviceaftale hos din forhandler, der giver hurtigere behandling og
fejlretning.

 

Reaktionstid og maksimal tid for udbedring af fejl indmeldt i Uni-tels åbningstid:

Reaktionstid*

Ikke-kritisk

Reaktionstid*

Kritisk

Fejlretningstid**

Ikke-kritisk

Fejlretningstid**

Kritisk

Uden serviceaftale
Næste hverdag
8 timer på hverdage
2 hverdage
2 hverdage
Med serviceaftale
2 timer
1 time
8 timer
4 timer
*Reaktionstid, er den tid, der maksimalt går fra Uni-tel har modtaget fejlmeldingen, til fejlretning er påbegyndt.

**Fejlretningstid er den tid, der maksimalt går, før en fejl er afhjulpet.

Der skelnes mellem ”kritisk” og ”ikke-kritisk”

  • Kritisk er hvis forbindelsen er nede (undtaget kabelfejl).
  • Ikke-kritisk er hvis der er begrænset tilgængelighed, reduceret båndbredde eller periodevise udfald af kortere varighed.

Med en serviceaftale vil en tekniker være on-site for at fejlrette indenfor 3 timer, hvis det er nødvendigt. Dog undtaget
ikke brofaste øer. Når fejlretningen er påbegyndt, arbejdes uafbrudt til fejlen er rettet. Uden serviceaftale, standses
arbejdet ved arbejdsdagens ophør og genoptages først næste hverdag kl. 08:00.

Som det jo altid er med forsikringer, håber man aldrig at få brug for dem, men hvis uheldet er ude, kan det hurtigt vise
sig at have været et rigtig fornuftigt valg, der kan spare virksomheden for store økonomiske tab i tilfælde af nedbrud.

Serviceaftalen købes hos din forhandler.

Kontakt mig