Flere muligheder med IP-telefoni

IP-telefoni har en lang række fordele sammenlignet med traditionel fastnettelefoni. Det er både billigere og nemmere at administrere. Det er f.eks. enkelt at justere antallet af talekanaler, så systemet altid kan holde trit med ændringer i medarbejderstaben. Samtidig kan I vælge netop det telefonanlæg, der dækker virksomhedens behov bedst muligt.

I får kort sagt flere muligheder og færre begrænsninger til en bedre pris.

Attraktive priser

  • Sekundafregning på danske og internationale kald
  • Kun opkaldsafgift på besvarede opkald
  • Lave priser på udlandstelefoni
  • Automatisk prisregulering
  • Regningsopdeling

Over grænserne

  • Uni-tel tilbyder udlandsnumre i hele verden
  • Danske og internationale numre samlet hos én operatør

Gennemskuelighed

  • Enkel administration via online-selvbetjening
  • 24/7 overvågning
  • Ingen mærkelige gebyrer – heller ingen fakturagebyrer
  • Nemt overblik over løsninger og forbrug

Den bedste løsning for jer

Valgfrihed

I dag bliver IP-telefoni ofte kun solgt som en hosted løsning i skyen, hvor du får den internetbaserede telefoni leveret fra et stik i væggen.

For mange kan det imidlertid være en fordel at beholde PBX-anlægget i virksomheden, og derfor tilbyder vi hos Uni-tel sammen med vores forhandlere naturligvis begge dele.

Vi understøtter alle markedets løsninger: 3CX, Alcatel-Lucent, Avaya, Cisco, Microsoft Skype for Business, Unify, NC Philips, LG, Vodia PBX, Audiocodes, Mitel, Gigaset, Innovaphone, Polycom, Yealink, Snom, SpectralInk, Grandstream.

Sikkerhed

Vi sørger for at jeres telefoni er sikker. Bl.a. tilbyder vi:

  • Forbrugsgrænse der effektivt forhindrer misbrug
  • Access Control Lists der forhindrer uautoriseret adgang
  • Døgnovervågning af alle systemer og netværk
  • SMS-advarsel hvis forbindelsen til virksomheden brydes – både til jer og jeres forhandler
  • Automatisk nød-viderestilling til mobiltelefoner i tilfælde af strømsvigt i virksomheden
  • Mulig adskillelse af tele- og internettrafik

Branchens højeste oppetid

Vi tør godt indrømme det:
Noget af det vigtigste for os er, at I altid har telefoni der virker.

Undgå hacking og misbrug

– adskil jeres telefoni fra den offentlige internetforbindelse

Ved at bruge en dedikeret VoIP-forbindelse adskilles jeres IP-telefoni fra jeres almindelige, offentlige internetforbindelse. Det er en sikrere løsning, som også betyder, at I frit kan skifte internetforbindelse, uden at det påvirker telefoniløsningen. Samtidig flyttes det tekniske ansvar og administrationen over til operatøren, så I slipper for tidskrævende administration og bøvl.

Sikring af jeres telefoni ved strømsvigt

Hvis I kombinerer en dedikeret VoIP-forbindelse med One-Connect, kan I lade telefoni overgå til firmaets mobiltelefoner i tilfælde af overgravede kabler eller strømsvigt i virksomheden.

Intet behov for firewall

Intet behov for komplicerede firewals eller anden hardware for at håndtere virksomhedens telefoni.

Ingen risiko for hacking/misbrug udefra

En gevinst ved dedikerede VoIP-forbindelser er, at når virksomhedens telefoni ikke længere sendes over det offentlige internet, fjernes risikoen for misbrug af telefoniløsningen.

Enklere administration

Udgifter til telefoni og internet kan naturligvis adskilles i virksomhedens regnskab for større gennemsigtighed i den reelle udgift.

Smidig tilpasning af abonnementer

Hos Uni-tel kan I frit skalere op til det antal linjer, I har behov for. Det kræver ikke nyt udstyr eller lang sagsbehandling. I samme øjeblik abonnementet er opgraderet, har I adgang til de ekstra telefonlinjer.

Valgfrihed for valg af internet-leverandør

Mulighed for at skifte internetudbyder uden at det påvirker telefonien.

ISDN Gateway

Et enkelt koncept fra Uni-tel giver virksomheder med
egen ISDN-baseret telefoncentral mulighed for store besparelser.

Løsningen hedder ISDN Gateway og gør dig med et
enkelt greb fri af dine dyre ISDN-linjer. Ud over besparelsen
på ISDN-linjerne får du lavere minuttakster og øget fleksibilitet.

Mobil med fastnet-fordele

Med Mobil Connect sendes både mobil- og fastnettrafik igennem jeres PBX (3CX/Avaya/Innovaphone/Mitel).

Dermed håndteres jeres mobilkald som fastnetkald, og giver mulighed for at bruge PBX faciliteterne på mobiltelefonen. Løsningen gør det desuden synligt, om mobiltelefonen er ledig eller optaget.

Alle jeres mobiltelefoner kan kobles til løsningen.

Den perfekte kombination

Lad Uni-tel samle al jeres telefoni og IT i én løsning.

Kontakt mig