Erhvervstelefoni, fastnettelefon, IP-telefoni

Flere muligheder med IP-telefoni

IP-telefoni har en lang række fordele sammenlignet med traditionel fastnettelefoni. Det er både billigere og nemmere at administrere. Det er f.eks. enkelt at justere antallet af talekanaler, så systemet altid kan holde trit med ændringer i medarbejderstaben. Samtidig kan I vælge netop det telefonanlæg, der dækker virksomhedens behov bedst muligt.

I får kort sagt flere muligheder og færre begrænsninger til en bedre pris.

 

Saml danske og internationale numre ét sted

Vi kan tilbyde internationale fastnetnumre fra hele verden og give jer mulighed for både at ringe ud og at besvare opkald via jeres IP-telefoni. På den måde kan I give jeres kunder oplevelsen af, at I er tilstede i alle de lande, I ønsker og få vist det udenlandske nummer, I ønsker, når I ringer ud.

Hos Uni-tel kan I samle danske og internationale numre ét sted og få den bedste pris.

 

Abonnementsvilkår

Download dem her

Fakta og fordele

Valgfrihed

  • Fungerer til alle markedets løsninger; Aastra/Mitel, Cisco, Microsoft Skype for Business, Avaya, Unify, NEC Philips, LG, Alcatel-Lucent, 3CX, Vodia PBX, Audiocodes, Fax modem etc.
  • Vores IP-telefoniløsning kan leveres som fuldt hosted løsning i skyen og kan integreres i jeres eget telefonanlæg

Attraktive priser

  • Sekundafregning på danske og internationale kald
  • Kun opkaldsafgift på besvarede opkald
  • Lave priser på udlandstelefoni
  • Automatisk prisregulering
  • Split billing – regningsopdeling

Over grænserne

  • Uni-tel tilbyder udlandsnumre i hele verden
  • Danske og internationale numre samlet hos én operatør

 

Sikkerhed

  • Forbrugsgrænse der effektivt forhindrer misbrug
  • Access Control Lists der forhindrer uautoriseret adgang
  • Døgnovervågning af alle systemer og netværk
  • SMS-advarsel hvis forbindelsen til virksomheden brydes – både til jer og jeres forhandler
  • Automatisk nød-viderestilling til mobiltelefoner i tilfælde af strømsvigt i virksomheden
  • Mulig adskillelse af tele- og internettrafik

Gennemskuelighed

  • Enkel administration gennem online-selvbetjening
  • Skalerbarhed i antal talekanaler (op og ned samme dag)
  • Automatisk og manuel overvågning
  • Ingen mærkelige gebyrer – heller ingen fakturagebyrer
  • Adgang til nemt overblik over løsninger og forbrug
  • Gratis features som f.eks. selvbetjent viderestilling

Vil I vide mere?

Kontakt os her