”Dette her virker bare”
De høje forventninger blev indfriet til fulde, da Danmarks største reklamebureau, Kunde & Co, skiftede telefonløsning.
Kunde & Co tilhører den absolutte elite af danske reklamebureauer. Deres krav til systemer og teknologi er tårnhøje. Der er ikke plads til fejl og udfald. Da de skiftede telefoni-løsning faldt valget efter en grundig proces på Uni-tels One-Connect.
Kunde & Co’s it-chef, Thomas Verge, forklarer: ”Vi havde tre leverandører inde og gennemgik alt fra funktioner og driftssikkerhed til service og pris. Uni-tels løsning leverede på alle parametre, så i bund og grund var valget faktisk ikke så svært at træffe,” siger Thomas Verge.
Alligevel lægger han ikke skjul på, at det er en stor beslutning at skifte en løsning ud, som har kørt i mange år. En løsning, som både ledelse og ansatte har vænnet sig til at bruge hver dag.
“… faktisk har den nye løsning vist sig at være bedre på alle parametre”
– Thomas Verge, It-chef
”Ledelsen var forbeholdne, fordi vi har haft et system med en stribe velkendte funktioner, der har virket som de skulle. Omvendt har de jo også et ønske om at skabe forbedringer, så de gik med til det, og faktisk har den nye løsning vist sig at være bedre på alle parametre”, siger Thomas Verge.
I forhold til at have ro i maven over at skifte leverandør spillede det gode forhold til KLC Erhverv i Lyngby en ikke uvæsentlig rolle.
”Vi har brugt Christian Ostenfeldt fra KLC som sparringspartner. De forhandler forskellige løsninger, og han har været god til både at være uvildig og til at være åben omkring baggrunden for de anbefalinger, han har givet os,” forklarer Thomas Verge.
Da løsningen skulle implementeres, blev de forventninger, der var bygget op, da også indfriet til fulde.
“Men dette her virker bare. Uni-tel og deres folk har leveret varen, så det har faktisk været en hel åbenbaring”
– Thomas Verge, It-chef
”Det var et godt og meget nemt skift. I forhold til mobiltelefoni var det simpelthen at tage simkortet ud, sætte det nye i. Jeg har prøvet at skifte udbyder flere gange, hvor ting, som burde være enkle, har givet store udfordringer. Men dette her virker bare. Uni-tel og deres folk har leveret varen, så det har faktisk været en hel åbenbaring,” slutter Thomas Verge.
FAKTA:
- Kunde & Co er med sine 220 ansatte Danmarks største reklamebureau
- I 2016 flyttede de al telefoni over til Uni-tels One-Connect-løsning
Kunde & Co.
Løsning: One-Connect
Antal medarbejdere: 200+
Branche: Reklame
——————————————
Lidt om løsningen:
I 2016 flyttede de al telefoni over til Uni-tels One-Connect løsning. I valget lagde de vægt på funktionalitet, driftssikkerhed og pris. Det spillede også en rolle, at Uni-tel giver mulighed for at vælge mellem flere netværk. Bureauet har brugt KLC Erhverv i Lyngby som rådgiver i indkøbsprocessen.