”… samtidig har vi så faktisk sparet mange penge”

MegaWash har været Uni-tel-kunder siden 2018. Her fortæller salgschef, Gert Thomassen, hvorfor de valgte at skifte teleoperatør, og hvad de fik ud af det.

 

Hvad indeholder jeres telefonløsning?

”Det er ren mobiltelefoni. Det har vi haft et stykke tid, men det virkede ikke så godt med den sidste operatør, vi havde på. Der var store udfald, så vi valgte at skifte. Uni-tel kom på banen, fordi vi har al vores IT via Kjærgaard, og de præsenterede en løsning fra Uni-tel, som vi syntes var god.”

 

Hvad er godt ved løsningen?

Én ting er, at der er en stor frihed i alting. Det gælder abonnementerne, men også, hvem vi kan vælge som operatør. En af vores afdelinger ligger i Padborg, og der kan vi have problemer med visse operatører. Så er det en fordel, at vi frit kan vælge den, der passer bedst til hvert sted.”

 

Hvordan fungerer det med omstilling, når I kun er mobile?

”Omstillings-appen er meget enkel at bruge. Det er nemt at stille om, og det virker. Det er intuitivt og let at melde sig ind og ud af køer, stille videre, se besvarede og ubesvarede kald osv. Men vi har også en kontordame, som tilgår det via PC.”

 

Hvilke overvejelser gjorde I jer i forbindelse med at skifte telefonsystem?

”Prisen spiller selvfølgelig en rolle, og det er billigere end før. Men det handlede faktisk mere om, at vi simpelthen skulle være sikre på, at vi fik noget, der virkede, og det har vi fået. Men samtidig har vi så faktisk sparet mange penge.”

”Det er faktisk en af de første gange, at jeg har oplevet, at det, der er blevet lovet på et møde, også er det, der kommer på fakturaen.”

Gert Thomassen, Salgschef

Så I fik, hvad I blev lovet …?

”Det er faktisk en af de første gange, at jeg har oplevet, at det, der er blevet lovet på et møde, også er det, der kommer på fakturaen. Der kan komme sådan noget med, at ”så var du der, og så sendte du en sms osv. og så blev det dyrere. Men den slags er der ikke. Vi får det, vi er blevet lovet, og det er sgu da meget skønt.”

 

Hvis du skal fremhæve én ting, som er god, hvad vil det så være?

”Der er jo flere ting, men det med fleksibiliteten i forhold til operatører er supervigtigt. Men det betyder også meget, at man altid kan få fat i nogen, hvis der er noget, så man hurtigt kan få svar på sine spørgsmål. Vi er tilfredse. Meget endda.”

 

    FAKTA OM MEGAWASH OG TELEFONI

    • Megawash har ca. 50 ansatte
    • De vasker og desinficerer lastbiler og tilbehør til transport
    • Firmaet har ca. 1600 vognmandskunder fra det meste af Europa
    • Deres telefonløsning er en Uni-tel One-Connect leveret af Kjærgaard

     

     

     

     

     

    MegaWash

    Løsning: One-Connect

    Antal medarbejdere: 50+

    Branche: Vask og udlejning af materiel til transport.

    ——————————————

    Lidt om løsningen:

    MegaWash har med en ren mobilløsning i en One-Connect fra Uni-tel fået en fleksibel og enkel løsning der passer både medarbejdere og kunder, samtidig med at de opnåede en besparelse.

     

    Vil du have en løsning som MegaWash?

    ”I et marked, hvor der sker så meget, vil vi ikke have binding”

    Antal medarbejdere: 26
    Løsning: One-Connect
    Branche: Reklamebureau

    ”Vi betaler aldrig for noget, vi ikke bruger”

    Antal medarbejdere: 50+
    Løsning: IP og mobiltelefoni
    Branche: Engroshandel og tøjbutikker

    ”Den store besparelse, C-Solution lovede os ved at skifte til Uni-tel, holdt vand”

    Løsning: One-Connect
    Antal medarbejdere: 200+
    Branche:Engroshandel med korn og foderstoffer

    ”… samtidig har vi så faktisk sparet mange penge”

    Antal medarbejdere: 50+
    Løsning: One-Connect
    Branche: Vask og udlejning af materiel til transport

    ”Vi vil ikke risikere at blive hægtet af teknologisk”

    Antal medarbejdere: 12
    Løsning: One-Connect
    Branche: Skatterådgivning

    "Vi ville jo fremstå som komplette idioter, hvis telefonen bare var optaget"

    Antal medarbejdere: 3
    Løsning: One-Connect
    Branche: Datamaskiner og -udstyr

    ”En enkel telefonløsning til byggeledere ”

    Antal medarbejdere: 40+

    Løsning: One-Connect

    Branche: Byggeri

    ”Vi har sparet cirka 40 procent ”

    Antal medarbejdere: 25+

    Løsning: One-Connect og internet

    Branche: Forlag

    "Vi havde faste krav til både indhold og pris"

    Antal medarbejdere: 50+

    Løsning: One-Connect

    Branche: El-installation

    "Det fungerer bare"

    Antal medarbejdere: 40+

    Løsning: One-Connect

    Branche: Håndværk

    "Et rigtig fint forløb"

    Antal medarbejdere: 40+

    Løsning: One-Connect

    Branche: Sportsklub

    “Dette her virker bare”

    Antal medarbejdere: 200+

    Valgt løsning: One-Connect

    Branche: Reklamebureau

    ”Jeg anbefaler det til andre”

    Antal medarbejdere: 200+

    Løsning: One-Connect

    Branche: Sundhedspleje

    "Der skal være fuld oppetid, og det har Uni-tel leveret"

    Antal medarbejdere: 50+

    Løsning: One-Connect

    Branche: Detailhandel

    "Væsentligt nemmere daglig administration"

    Antal medarbejdere: 100+

    Løsning: One-Connect

    Branche: Vandforsyning

    "En enkel løsning på telefoni samt en enkel faktura"

    Antal medarbejdere: 300+

    Løsning: One-Connect

    Branche: Ruteflyvning

    "Fleksibel telefoni med stærk support"

    Antal medarbejdere: 40+

    Løsning: One-Connect

    Branche: Transport

    "Det betyder noget, at jeg kender deres roadmap"

    Antal medarbejdere: 100+

    Løsning: Mobil og SIP

    Branche: Produktion

    "Det skal bare virke! Og det gør det"

    Antal medarbejdere: 50+

    Løsning: One-Connect

    Branche: Engroshandel

    Kontakt os gerne

    Har du spørgsmål angående IP-telefoni, så kontakt os direkte på 69 10 22 00 eller send en mail til kundeservice@uni-tel.dk.

    Du kan også udfylde kontaktformularen her, så vender vi tilbage så hurtigt vi kan.

    9 + 8 =