”… samtidig har vi så faktisk sparet mange penge”
MegaWash har været Uni-tel-kunder siden 2018. Her fortæller salgschef, Gert Thomassen, hvorfor de valgte at skifte teleoperatør, og hvad de fik ud af det.
Hvad indeholder jeres telefonløsning?
”Det er ren mobiltelefoni. Det har vi haft et stykke tid, men det virkede ikke så godt med den sidste operatør, vi havde på. Der var store udfald, så vi valgte at skifte. Uni-tel kom på banen, fordi vi har al vores IT via Kjærgaard, og de præsenterede en løsning fra Uni-tel, som vi syntes var god.”
Hvad er godt ved løsningen?
”Én ting er, at der er en stor frihed i alting. Det gælder abonnementerne, men også, hvem vi kan vælge som operatør. En af vores afdelinger ligger i Padborg, og der kan vi have problemer med visse operatører. Så er det en fordel, at vi frit kan vælge den, der passer bedst til hvert sted.”
Læs mere om mobiltelefoni til erhverv >>
Hvordan fungerer det med omstilling, når I kun er mobile?
”Omstillings-appen er meget enkel at bruge. Det er nemt at stille om, og det virker. Det er intuitivt og let at melde sig ind og ud af køer, stille videre, se besvarede og ubesvarede kald osv. Men vi har også en kontordame, som tilgår det via PC.”
Læs mere om Uni-tels system her >>
Hvilke overvejelser gjorde I jer i forbindelse med at skifte telefonsystem?
”Prisen spiller selvfølgelig en rolle, og det er billigere end før. Men det handlede faktisk mere om, at vi simpelthen skulle være sikre på, at vi fik noget, der virkede, og det har vi fået. Men samtidig har vi så faktisk sparet mange penge.”
”Det er faktisk en af de første gange, at jeg har oplevet, at det, der er blevet lovet på et møde, også er det, der kommer på fakturaen.”
Gert Thomassen, Salgschef
Så I fik, hvad I blev lovet …?
”Det er faktisk en af de første gange, at jeg har oplevet, at det, der er blevet lovet på et møde, også er det, der kommer på fakturaen. Der kan komme sådan noget med, at ”så var du der, og så sendte du en sms osv. og så blev det dyrere. Men den slags er der ikke. Vi får det, vi er blevet lovet, og det er sgu da meget skønt.”
Hvis du skal fremhæve én ting, som er god, hvad vil det så være?
”Der er jo flere ting, men det med fleksibiliteten i forhold til operatører er supervigtigt. Men det betyder også meget, at man altid kan få fat i nogen, hvis der er noget, så man hurtigt kan få svar på sine spørgsmål. Vi er tilfredse. Meget endda.”
Fakta om Megawash og telefoni
- Megawash har ca. 50 ansatte
- De vasker og desinficerer lastbiler og tilbehør til transport
- Firmaet har ca. 1600 vognmandskunder fra det meste af Europa
- Deres telefonløsning er en Uni-tel One-Connect leveret af Kjærgaard
MegaWash
Løsning: One-Connect
Antal medarbejdere: 50+
Branche: Vask og udlejning af materiel til transport.
——————————————
Lidt om løsningen:
MegaWash´ løsning er ren mobiltelefoni til erhverv baseret på One-Connect fra Uni-tel. Dermed har de fået en fleksibel og enkel model, der passer både medarbejdere og kunder. De opnåede samtidig en besparelse på regningen.