”Vi havde faste krav til både indhold og pris

 

Da Vest-EL Hvide Sande og TSR Electronic fusionerede, valgte de Uni-tel som leverandør af IP-telefoni til fastnet og mobil. Lund & Erichsen stod for implementeringen.

Af: Thomas Telving

 

Uni-tel og Lund & Erichsen kom med det bedste oplæg. Også økonomisk. De leverede den vare, vi søgte og var samtidig billigst.”

Sådan lyder den korte version fra direktør, Kasper Byskov, af, hvorfor valget faldt på Uni-tel, da Vest-El Hvide Sande og TSR Electronic fusionerede og derfor kun havde brug for ét teleselskab. Der var ellers rigeligt at vælge i mellem, forstår man.

Valgte det velkendte

”I forbindelse med fusionen gik vi bredt ud og sonderede markedet. Der var ekstremt mange løsninger, vi kunne have valgt. Vi valgte så at fortsætte med noget, vi kendte, og hvor vi også havde fået en god service tidligere”, forklarer Kasper Byskov, som i dag er direktør i det nye selskab Vest-El sammen med Jakob Fjord-Frandsen.

”… der var fin integration fra dag ét”

Kasper Byskov, Direktør

Lund & Erichsen stod for implementering og test af det nye fælles telefonsystem. Systemet skulle både håndtere mobil og fastnet og samspillet mellem dem, og så skulle det kunne køre på TDC’s net. Alt sammen blev funderet i Uni-tels IP-telefoniplatform One-Connect.

Levering til tiden

”Overflytningen gik godt. Der var ingen problemer. Og havde vi spørgsmål, blev vi godt hjulpet af Lund & Erichsen. Så vi kom op at køre den dag, vi havde aftalt, og der var fin integration fra dag ét”, siger Kasper Byskov.

Som tidligere direktør og ejer i TSR Electronic havde han erfaring med nogle features i det gamle telefonsystem, som virkede godt og dermed også kom til at stå som krav til en ny løsning.

Få, men klare krav

”Vi har generelt ikke et stort behov for mange funktioner, men vi havde nogle enkelte vigtige ting. Vi skulle f.eks. kunne trække et opkald på mobilen, når hovednummeret ringede, så vi ikke skulle løbe efter den. Og så havde vi brug for at kunne prioritere kald i forbindelse med vagtordningen, som kører både om natten og i weekenden”, forklarer Kasper Byskov.

Kravene blev opfyldt, og dermed er telefoni ikke længere noget, der optager meget tid i det daglige. Så længe, det virker, og det gør det.

”Vi er godt fornøjede med det, og vi har ikke haft nogen issues. Det kører, og det fungerer, og vi har fået leveret det, vi er blevet lovet”, slutter Kasper Byskov.

Vest-El, Lund & Erichsen og Uni-tel:

  • Vest-El blev i starten af 2019 til i en fusion mellem TSR Electronics og Vest-El Hvide Sande
  • Det nye selskab har ca. 50 medarbejdere
  • De tog telefonsystemet op til revision og valgte at fortsætte med Uni-tels One-Connect
  • Telefonsystemet er installeret og driftes og vedligeholdes af Lund & Erichsen
  • Det var bl.a. et krav, at mobil-telefonien kunne køre på TDC’s net

 

 

 

 

 

Vest-El

Løsning: One-Connect og mobiltelefoni

Antal medarbejdere: 50+

Branche: Elektriker

———————————————

Lidt om løsningen:

For Vest-El blev løsningen at fortsætte med Uni-tels løsning, som det ene firma havde anvendt før fusionen. Lund & Erichsens opgave var derfor at implementere det nye fælles system med både fastnet og mobil i Uni-tels One-Connect. Ved at samle al telefoni i én løsning, får Vest-El en økonomisk besparelse samt adgang til mange features i One-Connect platformen. Herunder Mobil app, personligt dashboard, kalenderintegration og statistik modul.

Vil du have en løsning som Vest-El?

”I et marked, hvor der sker så meget, vil vi ikke have binding”

Antal medarbejdere: 26
Løsning: One-Connect
Branche: Reklamebureau

”Vi betaler aldrig for noget, vi ikke bruger”

Antal medarbejdere: 50+
Løsning: IP og mobiltelefoni
Branche: Engroshandel og tøjbutikker

”Den store besparelse, C-Solution lovede os ved at skifte til Uni-tel, holdt vand”

Løsning: One-Connect
Antal medarbejdere: 200+
Branche:Engroshandel med korn og foderstoffer

”… samtidig har vi så faktisk sparet mange penge”

Antal medarbejdere: 50+
Løsning: One-Connect
Branche: Vask og udlejning af materiel til transport

”Vi vil ikke risikere at blive hægtet af teknologisk”

Antal medarbejdere: 12
Løsning: One-Connect
Branche: Skatterådgivning

"Vi ville jo fremstå som komplette idioter, hvis telefonen bare var optaget"

Antal medarbejdere: 3
Løsning: One-Connect
Branche: Datamaskiner og -udstyr

”En enkel telefonløsning til byggeledere ”

Antal medarbejdere: 40+

Løsning: One-Connect

Branche: Byggeri

”Vi har sparet cirka 40 procent ”

Antal medarbejdere: 25+

Løsning: One-Connect og internet

Branche: Forlag

"Vi havde faste krav til både indhold og pris"

Antal medarbejdere: 50+

Løsning: One-Connect

Branche: El-installation

"Det fungerer bare"

Antal medarbejdere: 40+

Løsning: One-Connect

Branche: Håndværk

"Et rigtig fint forløb"

Antal medarbejdere: 40+

Løsning: One-Connect

Branche: Sportsklub

“Dette her virker bare”

Antal medarbejdere: 200+

Valgt løsning: One-Connect

Branche: Reklamebureau

”Jeg anbefaler det til andre”

Antal medarbejdere: 200+

Løsning: One-Connect

Branche: Sundhedspleje

"Der skal være fuld oppetid, og det har Uni-tel leveret"

Antal medarbejdere: 50+

Løsning: One-Connect

Branche: Detailhandel

"Væsentligt nemmere daglig administration"

Antal medarbejdere: 100+

Løsning: One-Connect

Branche: Vandforsyning

"En enkel løsning på telefoni samt en enkel faktura"

Antal medarbejdere: 300+

Løsning: One-Connect

Branche: Ruteflyvning

"Fleksibel telefoni med stærk support"

Antal medarbejdere: 40+

Løsning: One-Connect

Branche: Transport

"Det betyder noget, at jeg kender deres roadmap"

Antal medarbejdere: 100+

Løsning: Mobil og SIP

Branche: Produktion

"Det skal bare virke! Og det gør det"

Antal medarbejdere: 50+

Løsning: One-Connect

Branche: Engroshandel

Kontakt os gerne

Har du spørgsmål angående IP-telefoni, så kontakt os direkte på 69 10 22 00 eller send en mail til kundeservice@uni-tel.dk.

Du kan også udfylde kontaktformularen her, så vender vi tilbage så hurtigt vi kan.

14 + 9 =