Fleksibel telefoni med stærk support

Fleksibelt, fremtidssikret og altid med nem adgang til hjælp. Sådan beskriver Brian Thastrup fra Stenberg Transport den Uni-tel-løsning, de har fået leveret af KLC Erhverv.

Hos Stenberg Transport er der ikke plads til smuttere. Selvom der er drøn på, skal alt være 100 procent koordineret. Som transportfirmaets kørselsdisponent sidder Brian Thastrup midt i orkanens øje og sikrer, at der er styr på alle transporter. Det kræver et stort overblik og, ikke mindst, et fleksibelt og pålideligt telefonsystem.

”Det er ekstremt vigtigt, at vores kunder kan få fat i os gnidningsfrit. Det samme gælder for vores medarbejdere. Derfor er det et stort plus, at vores telefonsystem giver os en meget høj grad af fleksibilitet”, forklarer Brian Thastrup.

Altid hul igennem

Stenberg Transport benytter One-Connect, som de har købt hos KLC Erhverv. Systemet, som er udviklet af Uni-tel, har en meget høj grad af fleksibilitet, hvilket giver konkrete gevinster for kunderne i en hektisk hverdag, fortæller kørselsdisponenten.

”Hvis jeg fx er optaget, så går opkaldet videre til den næste i kæden. Det betyder, at der altid er en, der tager telefonen. Førhen ville det have betydet, at hvis jeg var optaget på de tre linjer, der gik ind, så ville telefonen bare dutte optaget.”

“Hvis jeg fx er optaget, så går opkaldet videre til den næste i kæden. Det betyder, at der altid er en, der tager telefonen”
– Brian Thastrup

Tilpasning per langdistance

Fleksibiliteten spiller også ind, hvis dagligdagen brydes af uforudsete hændelser. En helt konkret ting ved One-Connect, som har overrasket Brian Thastrup positivt, er, hvor meget, der kan gøres per langdistance.

”Hvis der skal ændres noget i opkaldsrækkefølgen, kan jeg logge på hjemmefra og klare det derfra. Det er en stor fordel, hvis fx den, der har vagten, ikke kan holde den, og jeg skal overtage den. Så kan jeg gå ind fra min egen computer derhjemme og lave om på kæden”, fortæller Brian Thastrup.

Ingen forstyrrelser

Der er også andre, helt lavpraktiske fordele ved at have et system, der er udviklet på baggrund af behovene i alle led af en virksomhed. Fx kan medarbejderne i Stenberg Transport ringe til hinanden på korte numre. Det betyder, at hvis en kollega står ude i marken og får et nummer slynget ud, er det kun nødvendigt at huske tre cifre.

“… vi har fået et fremtidssikret og fleksibelt telefonsystem”
– Brian Thastrup

 

”Man kan sige, at vi har fået et fremtidssikret og fleksibelt telefonsystem, som kan det, der kræves af en moderne virksomhed. Og så kører det godt uden forstyrrelser”, slutter Brian Thastrup.

 

FAKTA:

  • Stenberg Transports mission er at sikre kunderne den rette transport til den rigtige pris og den aftale tid
  • De udfører alle typer af transportopgaver og har både kraner, sidelastere, skibs- og affaldscontainere mv.

Stenberg Transport

Løsning: One-Connect

Antal medarbejdere: 40+

Branche: Transport

—————————————–

Lidt om løsningen:

Som moderne logistikvirksomhed har Stenberg Transport behov for et fleksibelt telefonsystem, hvor driften er 100 procent stabil, og hvor supporten altid er tæt på. Valget er faldet på Uni-tels One-Connect, som de har købt via KLC Erhverv.

 

Vil du have en løsning som Stenberg Transport?