Fuld gennemsigtighed i pris- og produktstruktur

Uni-tel og forhandleren KLC Erhverv i Virum leverer i fællesskab telefoni til Din Hørespecialist. Vi har talt med direktør Michael Westermann om stabilitet, enkelhed og om at spare penge på en fleksibel telefoniløsning.

 

Hvorfor valgte I Uni-tel som teleselskab?

”Valget er sket i tæt samråd med vores forhandler KLC Erhverv, og der var flere årsager. Det betyder meget, at det er enkelt og uden bindinger. Man kan fx aktivere en funktion og lukke for den igen, hvis man ikke har behov for den, så man ikke betaler for noget, man ikke bruger. Samtidig er det super transparent og utroligt let at bruge.”

Hvordan fungerer selve produktet?

”Der har hverken været nedbrud eller fejl, og der er et enkelt Dashboard, som vores sekretærer bruger hele tiden. Det viser, hvad vi har på ringekøen, hvem der taler i telefon osv. og fungerer rigtig godt. Vi har butikker i hele landet, og jeg ved, at dem, der bruger systemet, er meget glade for det. Bl.a. fordi det er simpelt og gennemskueligt.”

Hvor meget betød prisen for valget?

”I stedet for pris vil jeg sige gennemsigtighed, for jeg vil gerne betale, når jeg får den kvalitet, jeg har brug for. Så gennemsigtighed i både prisstruktur og produktstruktur er uhyre vigtigt, og Uni-tel og KLC Erhverv har rigtig meget styr på i fællesskab at lave et transparent produkt. Det er simpelthen bare nemt at være kunde hos dem.”

“…gennemsigtighed i både prisstruktur og produktstruktur er uhyre vigtigt”
– direktør Michael Westermann

Har I også sparet penge?

”Konkret er vi nogenlunde på samme prisniveau som med vores gamle udbyder, men vi har dobbelt så mange abonnementer. Så man må sige, at det er gået den rigtige vej.”

”En del af forklaringen er, at der er kommet meget fokus på, hvad vi bruger og ikke bruger. KLC Erhverv er meget opmærksomme på at dække vores reelle behov, og vi bliver meget ærligt behandlet. De prøver ikke at oversælge.”

I er tilstede i hele landet – hvordan er mobildækningen?

”Dækningen er god, og vi har en super fed løsning, hvor vi kan skifte mellem TDCs- og Telenors-mobilnetværk efter behov. Fx har vi en butik i et center på Fyn, hvor et af netværkene slet ikke fungerede. Der skiftede vi til et netværk, der virker. Det er virkelig stærkt. For en forretning som vores med stor geografisk spredning er det næsten en af de stærkeste ting, de kan.”

“… vi har en super fed løsning, hvor vi kan skifte mellem TDCs- og Telenors-mobilnetværk efter behov”
– direktør Michael Westermann

Hvad er de vigtigste ting for jer i forhold til telefoni?

”Det er kvaliteten i produktet. Det må ikke gå ned, for vi er helt afhængige af, at vores kunder kan få fat i os. Så der skal være fuld oppetid, og det har Uni-tel leveret.”

”Dernæst er der fleksibiliteten. Fx i det med at skifte mobilnetværk. Men også i det, at vi kan bruge KLC Erhverv – altså forhandleren – til alt det operationelle. Det betyder, at vi kan få lynhurtig support. Vi skal bare skrive én linje, og så er der hjælp.”

FAKTA:

  • Din Hørespecialist er specialister i høreapparater. Deres produkter ligger i toppen af kvalitetsskalaen og er i front med den nyeste teknologi
  • Høreapparaterne sælges gennem 36 klinikker spredt i hele Danmark, som bl.a. er bemandet af hørespecialister
  • Det er helt afgørende for Din Hørespecialist, at kunderne altid kan komme igennem på telefon og få hjælp med det samme

Din Hørespecialist

Løsning: One-Connect

Antal medarbejdere: 50+

Branche: Detailhandel

——————————————

Lidt om løsningen:

Din Hørespecialist ønskede større gennemsigtighed og har sammen med sin forhandler, KLC Erhverv, fået det, både på pris og produkt. Det er også et kæmpe plus at kunne skifte mellem TDC og Telenor på deres mobiler.

 

Vil du have en løsning som Din Hørespecialist?

”I et marked, hvor der sker så meget, vil vi ikke have binding”

Antal medarbejdere: 26
Løsning: One-Connect
Branche: Reklamebureau

”Vi betaler aldrig for noget, vi ikke bruger”

Antal medarbejdere: 50+
Løsning: IP og mobiltelefoni
Branche: Engroshandel og tøjbutikker

”Den store besparelse, C-Solution lovede os ved at skifte til Uni-tel, holdt vand”

Løsning: One-Connect
Antal medarbejdere: 200+
Branche:Engroshandel med korn og foderstoffer

”… samtidig har vi så faktisk sparet mange penge”

Antal medarbejdere: 50+
Løsning: One-Connect
Branche: Vask og udlejning af materiel til transport

”Vi vil ikke risikere at blive hægtet af teknologisk”

Antal medarbejdere: 12
Løsning: One-Connect
Branche: Skatterådgivning

"Vi ville jo fremstå som komplette idioter, hvis telefonen bare var optaget"

Antal medarbejdere: 3
Løsning: One-Connect
Branche: Datamaskiner og -udstyr

”En enkel telefonløsning til byggeledere ”

Antal medarbejdere: 40+

Løsning: One-Connect

Branche: Byggeri

”Vi har sparet cirka 40 procent ”

Antal medarbejdere: 25+

Løsning: One-Connect og internet

Branche: Forlag

"Vi havde faste krav til både indhold og pris"

Antal medarbejdere: 50+

Løsning: One-Connect

Branche: El-installation

"Det fungerer bare"

Antal medarbejdere: 40+

Løsning: One-Connect

Branche: Håndværk

"Et rigtig fint forløb"

Antal medarbejdere: 40+

Løsning: One-Connect

Branche: Sportsklub

“Dette her virker bare”

Antal medarbejdere: 200+

Valgt løsning: One-Connect

Branche: Reklamebureau

”Jeg anbefaler det til andre”

Antal medarbejdere: 200+

Løsning: One-Connect

Branche: Sundhedspleje

"Der skal være fuld oppetid, og det har Uni-tel leveret"

Antal medarbejdere: 50+

Løsning: One-Connect

Branche: Detailhandel

"Væsentligt nemmere daglig administration"

Antal medarbejdere: 100+

Løsning: One-Connect

Branche: Vandforsyning

"En enkel løsning på telefoni samt en enkel faktura"

Antal medarbejdere: 300+

Løsning: One-Connect

Branche: Ruteflyvning

"Fleksibel telefoni med stærk support"

Antal medarbejdere: 40+

Løsning: One-Connect

Branche: Transport

"Det betyder noget, at jeg kender deres roadmap"

Antal medarbejdere: 100+

Løsning: Mobil og SIP

Branche: Produktion

"Det skal bare virke! Og det gør det"

Antal medarbejdere: 50+

Løsning: One-Connect

Branche: Engroshandel

Kontakt os gerne

Har du spørgsmål angående IP-telefoni, så kontakt os direkte på 69 10 22 00 eller send en mail til kundeservice@uni-tel.dk.

Du kan også udfylde kontaktformularen her, så vender vi tilbage så hurtigt vi kan.

13 + 13 =