“Det skal bare virke! Og det gør det.”
XL Byg/Brejnholts telefonregning gik betragteligt ned i størrelse da de skiftede til en uni-tel løsning fra KLC Erhverv i Silkeborg.
Det er næsten et år siden, at XL Byg/Brejnholts Tømmerhandel i Randers sprang fra TDC og valgte en tele-løsning fra KLC Erhverv. Og det er snart to år siden, at Steen Andersen, ansvarlig for telefoni hos XL Byg/Brejnholt, begyndte at kigge sig om efter en ny, bedre og billigere teleløsning.
Det lange forløb fortæller historien om, at det i den grad er en tillidssag, når man vælger sin partner til telefoni. For kan man være sikker på, at det går godt, at alt virker, som det skal.
“Det skal jo bare virke. Og det gør det. Det er alfa og omega”
– Steen Andersen
Beslutningen om at skifte til den nye leverandør blev dog noget lettet af, at Brejnholt kendte KLC Erhverv i forvejen.
“Vi har handlet med dem før, og vi oplevede dem som meget professionelle,” forklarer Steen Andersen, som dermed understreger tilliden som en altafgørende faktor. Og han er ikke blevet skuffet.
Besparelser og mere data
“Noget af det bedste er, at KLC Erhverv selv henvender sig, hvis der er noget nyt, eller vi kan spare penge. Susanne fra KLC ringede for nylig for at fortælle os, at vi kunne ændre vores løsning og spare 30.000 kr. om året, samtidig med at vi fik mere data og taletid pr mobilnummer. Susanne holder øje med det hele. Den skaber tillid, når man ikke selv skal finde ud af, at man har betalt for meget, fortæller Steen Andersen.
Hovedårsagen til at man for to år siden begyndte at se sig om efter en ny løsning var et ønske om at få et system, der kunne vise lokalnummeret, når en medarbejder ringer ud.
Skræddersyet og fleksibel løsning
“Før havde vi en masse kunder, som ringede tilbage til hovednummeret, når en medarbejder havde ringet til kunden, og ofte vidste omstillingen ikke, hvem der havde ringet. I dag kan kunden se medarbejderens direkte nummer, siger Steen Andersen, der glæder sig over de mange andre funktionaliteter, man har fået.
Hos XL Byg Brejnholt sværger man til at kunne bruge bordtelefonen og mobiltelefonen, så det fungerer fuldstændig sømløst og automatisk. Og det var en særlig fordel, at KLC Erhverv’s løsning kunne dette.
“Vi har fået det fuldstændig, som vi ville. Vi har i dag en skræddersyet og fleksibel løsning, som er klar til at blive udvidet, hvis vi får brug for det. Det er betryggende at vide, at løsningen også er forberedt til fremtiden. Og så var det en særlig fordel, at de kunne bygge deres løsning ind i vores eksisterende siger han.
“… en særlig fordel, at de kunne bygge deres løsning ind i vores eksisterende”
– Steen Andersen
Lige nu er XL Byg-Brejnholt afdelingerne i Randers, Aarhus og Lillebælt samt Nettrælasten/Netbyggemarkedet i Bording,
gået over til det nye system, Silkeborg kommer på i startet af det nye år, og Steen Andersen forventer, at de andre vil følge efter inden længe.
FAKTA:
Brejnholts Tømmerhandel er en del af Brejnholt Gruppen, som omsætter for godt 900 mio kr. om året. Brejnholt Gruppen, som har eksisteret siden 1990, driver fra hovedsædet i Randers en række trælaster omkring nogle af Jyllands største byer.
Brejnholt Gruppen består af XL-Brejnholts Tømmerhandel Randers, XL-Bording Tømmerhandel, XL-Silkeborg, Xl-Kjellerup Tømmerhandel, XL-Vejle Trælast, XL Lillebælt Trælast, Brejnholts Tømmerhandel Aarhus, Trælasten, XL-Byg Trælasten Nørre Aaby, samt Nettrælasten/ Netbyggemarkedet i Bording.
Brejnholt Gruppen er desuden medlem af indkøbs-og markedsføringskæden XL-BYG.
XL Byg/Brejnholt
Løsning: One-Connect
Antal medarbejdere: 50+
Branche: Engroshandel
—————————————–
Lidt om løsningen:
XL Byg/Brejnholdt vægter at kunne bruge både bordtelefon og mobiltelefon og har fået en skræddersyet løsninger der både kan udbygges og som kan integreres i egen løsning.