”Vi har sparet cirka 40 procent på at skifte selskab”

 

KLC Erhverv rådgav Gads Forlag til at lægge både internet og telefoni hos Uni-tel. Resultatet er en driftssikker og agil løsning og løbende besparelser på cirka 40 procent. Gads direktør, Mette Jokumsen, fortæller om forløbet.

 

I har skiftet telefonsystem – hvorfor?

”Da jeg startede som ny direktør hos Gad, gik jeg de faste omkostninger igennem, og telefonien så ret dyr ud. Jeg ved, at der er meget konkurrence på telefoni, så jeg syntes, vi skulle prøve det af. KLC Erhverv nåede at henvende sig til mig, før jeg gik i gang, så den mulighed greb jeg.”

 

Hvad lagde I især vægt på, da I skulle skifte telefonsystem?

”Det handlede om økonomi. Vi har det samme udstyr med fastnet, mobiler, fibernet osv. men vi har sparet omkring 40 procent på at skifte selskab.”

 

I har valgt at bruge Uni-tels One-Connect. Hvordan er det at arbejde med?

”For os er det vigtigste, at det bare virker, og det gør det. Jeg ser telefoni lidt ligesom, at der skal være strøm i kontakterne og varme i apparaterne. Det skal simpelthen bare altid virke.”

 

Hvordan var oplevelsen med selve overgangen?

”Det forløb smertefrit. Det drejede sig om hele serversystemet og internetforbindelsen, og der var flere teknikere ude, så det var ret omfattende. Men vi var forberedt i god tid og vidste, hvad der skulle ske på hvilke dage i forhold til at lukke ned på bestemte tidspunkter osv.”

”Jeg synes, det var godt tilrettelagt. Jeg er ikke it-chef, og for en, der ikke er inde i detaljerne, har det været en betryggende proces. Det synes jeg, de har været rigtig gode til.”

 

Vil du anbefale det til andre?

”Ja, helt sikkert. Der er jo konkurrence på priserne på området, og man kan ligeså godt få så meget som muligt for sine penge”.

 

“Det er vigtigt for mig, at det er nogen, jeg har tillid til”
– Mette Jokumsen, direktør

 

Er der andre ting, du vil fremhæve i forhold til processen?

”Det betyder noget, at der kommer folk ud, man har tillid til. At man føler, at man er på talefod, og at det ikke er en sælgerkonge, der lover en masse, han ikke kan holde.”

”Den personlige kontakt og overbevisningen om, at det er mennesker, jeg kan regne med og stole på, er vigtig. De har været sympatiske, og de har ikke solgt katten i sækken. Det er vigtigt for mig, at det er nogen, jeg har tillid til.”

FAKTA:

  • Gads Forlag har omtrent 25 medarbejdere

  • Forlaget udgiver især værker om historie og kultur samt romaner og biografier og står samtidig bag Danmarks mest citerede opslagsværk, Kraks Blå Bog

  • Da Gads Forlag skiftede til IP-telefoniselskabet Uni-tel var de især opmærksomme på prisen. De har opnået løbende besparelser på cirka 40 procent

 

 

 

 

Gads Forlag

Løsning: Telefoni og internet

Antal medarbejdere: 25+

Branche: Forlagsbranchen

——————————————-

Lidt om løsningen:

For Gads Forlag handlede det i høj grad om den økonomiske besparelse ved at samle alt under et selskab. Ved at samle internet samt al telefoni i Uni-tels One-Connect, opnåede de en betydelig besparelse. Løsningen omfatter fastnet, mobiler og fibernet. Udstyret er det samme, kun selskab bag der er skiftet. Gads Forlag er blevet rådgivet af KLC Erhverv, der ligeledes har stået for installationer.

 

Vil du have en løsning som Gads Forlag?

Kontakt os gerne

Har du spørgsmål angående IP-telefoni, så kontakt os direkte på 69 10 22 00 eller send en mail til kundeservice@uni-tel.dk.

Du kan også udfylde kontaktformularen her, så vender vi tilbage så hurtigt vi kan.

12 + 4 =