Kunderne fortæller:
”Den service vi får er guld værd”
Esbjerg Maritime Service hører med tre Gazeller i bagagen tydeligvis ikke til de bagudskuende. Heller ikke hvad angår telefoni. Rådgivet af Vestjysk Erhvervstelefoni valgte de en topmoderne integration mellem Totalview og Uni-tel.
“Mere driftssikker telefoni”
Guldægget har både sparet penge og fået en bedre løsning. Direktør og stifter Mark Mikkelsen fortæller her, hvordan skiftet foregik, og hvad de lagde vægt på i deres valg.
“Et skift helt uden udfald”
Bin2Bil fortæller her, hvordan en telefoniløsning fra IPhouse og Uni-tel understøtter forretningen ned til mindste detalje. Intet er overladt til tilfældigheder.
“Unikke på markedet”
BWT’s løsning er baseret på Totalview og One-Connect og giver muligheder for se telefon- og kalenderstatus på kolleger, info fra CRM- og salgssystemer og meget andet.
“Alt virkede med det samme”
BHS Logistics IT-chef fortæller her om et problemfrit skift til IPhouse og Uni-tel. Samtlige 300 mobile og stationære forbindelser virkede med det samme.
“Meget dygtige teknikere”
Madsens Maskinfabrik blev hurtigt begejstrede for både pris og kvalitet, da de efter nøje overvejelse valgte at skifte til en Uni-tel-løsning implementeret af Ontec.
“Stor økonomisk gevinst”
Ocean Team Group er verdensledende inden for rensning af væske og væskeførende systemer. Her fortæller deres CFO om valget af telefoni fra Uni-tel og Ontec.
“Nem opsætning”
Danbolig på Bornholm prioriterer det meget højt at have en telefonileverandør med lokalkendskab. Men selvfølgelig skal drift og service også spille.
“Langt bedre løsning”
Holstebro Auktioner skiftede til Uni-tel i 2019. Efter et års brug er dommen over systemet entydig: Både teknologi og service har fået et markant løft.
“Fleksibelt, mobilt, billigt”
Bakkebiler – for Jyllands mest erfarne Suzuki-forhandler er fastnet fortid. Alle ansatte er forbundet med både kunder og hinanden via Uni-tels mobile app.
“Ubegrænset funktionalitet”
Skabertrang er Midtjyllands største reklamebureau. Med hjælp fra L&E har de fået en billigere og mere fleksibel telefonløsning fra Uni-tel. Uden binding, naturligvis.
“Frit netværksvalg”
Megawash bruger Uni-tels særlige mulighed for frit at vælge mellem TDC ‘s og Telenors net. Det betyder, at de kan få optimal dækning i alle deres afdelinger.
“Altid god kommunikation”
AOC handler om kvalitet i alle detaljer. De benytter en løsning fra KLC Erhverv og Uni-tel på tre restauranter, som alle har både mobil- og fastnettelefoni, web og wifi.
“Sikkert teknologivalg”
Dansk Revision Hillerød overgik efter års tilbageholdenhed til IP-telefoni. I dag er de ikke i tvivl om, at de både har markedets bedste og billigste telefonløsning.
“Overbevisende besparelse”
Gads Forlag lagde både internet og telefoni hos Uni-tel. Resultatet er en driftssikker og agil løsning og løbende besparelser på cirka 40 procent.
“Langt bedre stabilitet”
Motionscenteret Letsmove fik både bedre og billigere telefoni, da de takkede ja til KLC Erhvervs tilbud om at skifte til Uni-tel. Det fungerer ganske enkelt bare.
“Telefoni i Teams”
Handelshuset JGH Group har samlet al kommunikation i Teams. Overgangen var ligetil, og medarbejderne oplever et intuitivt system, som slet og ret bare virker.
“Fra mobiler til softphones”
Brødr. Ewers benytter både softphones, IP-bordtelefoner og mobiltelefoner til deres omtrent 200 brugere. C-Solution har leveret en fuldvoksen Uni-tel-løsning.
“Alt kører nu i Teams”
Danske Konferencecentre begyndte at arbejde i Microsoft Teams i 2019. Skiftet til Teams var enkelt og har medført store fordele, ikke mindst i forhold til telefoni og CRM.
“Leverede på alle parametre”
Kunde & Co stiller som Danmarks største reklamebureau store krav. De fik indfriet deres høje forventninger til fulde, da de skiftede til en Uni-tel-løsning.
“Ønskede mere fleksibilitet”
Dateco tager det som en ren og skær selvfølge, at de skal have et professionelt telefonsystem. Også selvom virksomheden kun har tre ansatte.
“Løbende tilpasning”
Micha er et tøjfirma og har – meget passende – fået en skræddersyet løsning fra Uni-tel. Løsningen har gjort deres telefoni enklere, billigere og mere fleksibel.
“Integration til Tunstall”
Lions Park Søllerød har fuld integration mellem intern og ekstern telefoni. Systemet lever op til plejecentrets nultolerance overfor nedetid og uregelmæssigheder.
“Besparelser og mere data”
XL Byg/Brejnholts telefonregning gik betragteligt ned i størrelse da de skiftede til en uni-tel løsning fra KLC Erhverv i Silkeborg. Men det handler også om tillid.
“Personligt og pålideligt”
Den Sidste Rejse fortæller her om en pålidelig og personlig service, som passer til deres særlige erhverv. Her skal telefonen være åben døgnet rundt.
“De vender tilbage og tjekker op”
Musikhuset Esbjerg er ikke i tvivl: “Systemet spiller godt. Vi har ikke på noget tidspunkt oplevet noget, der ikke har virket.” Og så er de glade for Uni-tels selvbetjeningsløsning.
“Fleksibelt og serviceminded”
Stenberg Transport stillede klare krav til deres telefoni. Løsningen skulle være fleksibel, fremtidssikret og altid have nem adgang til hjælp.
“Valgte den gode service”
Vest El er en fusion af Hvide Sande og TSR Electronic. De valgte Uni-tel som leverandør af IP-telefoni til fastnet og mobil. Lund & Erichsen stod for implementeringen.
“Gennemsigtig prisstruktur”
Din Hørespecialist fortæller her om stabilitet og enkelhed samt om, hvorfor der kan være penge at spare på at købe en fleksibel telefoniløsning.
“Det fungerer bare”
RD VVS ser ikke telefoni som noget, der skal fylde. Det er noget, der skal virke. Virksomheden, som blev stiftet i 2007, tæller i dag 40 ansatte og dækker tre forretningsområder.
“Stabilitet var afgørende”
KMC er en global fødevarevirksomhed med meget ekstern kommunikation, Driftssikker telefoni er altafgørende for dem, men pris, service og faglighed er også væsentligt.
“Problemfri implementering”
Silkeborg IF – en professionel fodboldklub – har været gennem en problemfri implementering af nyt telefonsystem og er glade for deres nye Uni-tel-løsning.
”Serviceniveauet er højt”
DAV NORDIC A/S vægter både service og gennemsigtige regninger højt. Men det betød også meget, at have en leverandør 300 meter nede ad vejen.