Nyheder
Kundecase: Jønssons Auto
”Smart, nemt og vigtigst af alt billigere” Jønssons Auto A/S halverede omkostningerne til telefoni ved at skifte til Uni-tel. Samtidig er de sikret større fleksibilitet og pålidelig kommunikation....
Kundecase: De Grønne Busser
”Vi har aldrig oplevet udfald” De Grønne Busser har eksisteret siden 1966 og har kunder, som har kørt med dem i over 50 år. Loyaliteten skyldes i særlig grad driftssikkerhed og service, og det er...
Kundecase: DAV NORDIC A/S
”Serviceniveauet er højt” DAV NORDIC leverer førende løsninger til trafiksikkerhed, støjreducering, master og stål. Med masser af ingeniører i projektkontorerne og masser af folk på vejene. KLC...
Tidsregistrering lovkrav – alt om lovpligtig tidsregistrering
Nye lovkrav til tidsregistrering af medarbejdernes arbejdstid. Her kan du finde oplysninger om, hvad der forventes i forhold til de opdaterede lovkrav til registrering af arbejdstid.
Kundecase: Musikhuset Esbjerg
”De vender tilbage og tjekker op” Musikhuset i Esbjerg har valgt en telefoniløsning fra Uni-tel leveret af Ontec. Stedets tekniske chef ser en særlig fordel i, at løsningen er nem at drifte via...
Kundecase: BWT
”Unikke på markedet” BWT leverer vandteknologi til alt fra forbrugerrettede produkter til avancerede løsninger til pharma-industrien og store vandrensningsanlæg. Og så er de stålsatte på altid at...
Kundecase: Den Sidste Rejse
”Personlig og pålidelig erhvervstelefoni” Begravelsesforretningen Den Sidste Rejse tager hånd om mennesker i deres mest sårbare stunder. Telefoniløsningen fra KLC Erhverv Virum og Uni-tel er...
Kundecase: Guldægget
”Vi fik vi ikke bare en billigere, men også en bedre løsning” Bagerkæden Guldægget har fået mere driftssikker telefoni ved at skifte til Uni-tel. Den kompetente og ærlige rådgivning fra forhandleren...
Kundecase: EMS
”Den service vi får er guld værd” Med tre Gazeller i bagagen hører Esbjerg Maritime Service tydeligvis ikke til de bagud skuende. Heller ikke hvad angår telefoni, hvor de rådgivet af Vestjysk...