Fuld gennemsigtighed i pris- og produktstruktur
Uni-tel og forhandleren KLC Erhverv i Virum leverer i fællesskab telefoni til Din Hørespecialist. Vi har talt med direktør Michael Westermann om stabilitet, enkelhed og om at spare penge på en fleksibel telefoniløsning.
Hvorfor valgte I Uni-tel som teleselskab?
”Valget er sket i tæt samråd med vores forhandler KLC Erhverv, og der var flere årsager. Det betyder meget, at det er enkelt og uden bindinger. Man kan fx aktivere en funktion og lukke for den igen, hvis man ikke har behov for den, så man ikke betaler for noget, man ikke bruger. Samtidig er det super transparent og utroligt let at bruge.”
Hvordan fungerer selve produktet?
”Der har hverken været nedbrud eller fejl, og der er et enkelt Dashboard, som vores sekretærer bruger hele tiden. Det viser, hvad vi har på ringekøen, hvem der taler i telefon osv. og fungerer rigtig godt. Vi har butikker i hele landet, og jeg ved, at dem, der bruger systemet, er meget glade for det. Bl.a. fordi det er simpelt og gennemskueligt.”
Hvor meget betød prisen for valget?
”I stedet for pris vil jeg sige gennemsigtighed, for jeg vil gerne betale, når jeg får den kvalitet, jeg har brug for. Så gennemsigtighed i både prisstruktur og produktstruktur er uhyre vigtigt, og Uni-tel og KLC Erhverv har rigtig meget styr på i fællesskab at lave et transparent produkt. Det er simpelthen bare nemt at være kunde hos dem.”
“…gennemsigtighed i både prisstruktur og produktstruktur er uhyre vigtigt”
– direktør Michael Westermann
Har I også sparet penge?
”Konkret er vi nogenlunde på samme prisniveau som med vores gamle udbyder, men vi har dobbelt så mange abonnementer. Så man må sige, at det er gået den rigtige vej.”
”En del af forklaringen er, at der er kommet meget fokus på, hvad vi bruger og ikke bruger. KLC Erhverv er meget opmærksomme på at dække vores reelle behov, og vi bliver meget ærligt behandlet. De prøver ikke at oversælge.”
I er tilstede i hele landet – hvordan er mobildækningen?
”Dækningen er god, og vi har en super fed løsning, hvor vi kan skifte mellem TDCs- og Telenors-mobilnetværk efter behov. Fx har vi en butik i et center på Fyn, hvor et af netværkene slet ikke fungerede. Der skiftede vi til et netværk, der virker. Det er virkelig stærkt. For en forretning som vores med stor geografisk spredning er det næsten en af de stærkeste ting, de kan.”
“… vi har en super fed løsning, hvor vi kan skifte mellem TDCs- og Telenors-mobilnetværk efter behov”
– direktør Michael Westermann
Hvad er de vigtigste ting for jer i forhold til telefoni?
”Det er kvaliteten i produktet. Det må ikke gå ned, for vi er helt afhængige af, at vores kunder kan få fat i os. Så der skal være fuld oppetid, og det har Uni-tel leveret.”
”Dernæst er der fleksibiliteten. Fx i det med at skifte mobilnetværk. Men også i det, at vi kan bruge KLC Erhverv – altså forhandleren – til alt det operationelle. Det betyder, at vi kan få lynhurtig support. Vi skal bare skrive én linje, og så er der hjælp.”
FAKTA:
- Din Hørespecialist er specialister i høreapparater. Deres produkter ligger i toppen af kvalitetsskalaen og er i front med den nyeste teknologi
- Høreapparaterne sælges gennem 36 klinikker spredt i hele Danmark, som bl.a. er bemandet af hørespecialister
- Det er helt afgørende for Din Hørespecialist, at kunderne altid kan komme igennem på telefon og få hjælp med det samme
Din Hørespecialist
Løsning: One-Connect
Antal medarbejdere: 50+
Branche: Detailhandel
——————————————
Lidt om løsningen:
Din Hørespecialist ønskede større gennemsigtighed og har sammen med sin forhandler, KLC Erhverv, fået det, både på pris og produkt. Det er også et kæmpe plus at kunne skifte mellem TDC og Telenor på deres mobiler.