PBX – telefoni med høj driftsstabilitet
Med Uni-tels PBX-løsninger får I cloudbaseret telefoni med stor fleksibilitet. Vores PBX passer til små og store virksomheder og fungerer på alle devices – mobil PBX og fastnet PBX – I skifter gnidningsfrit alt efter, hvad arbejdsdagen byder.
Hvad er PBX?
PBX står for Private Branch Exchange og dækker over dét, man typisk kalder et omstillingsbord. Tidligere var det ikke blot bekosteligt i sig selv. Det krævede også teknikere til opsætning og havde voldsomme etableringsomkostninger. Med en virtuel PBX – også kaldet en cloud PBX – er det anderledes.
Uni-tels virtuelle PBX-anlæg er styret af ren software i skyen og kan sættes op via en webbrowser. I dag er det en langt bedre PBX-løsning for både små og store virksomheder. Nye features tilføjes løbende, og man behøver ikke spekulere over strømforsyning, backup-løsninger eller dyre teknikere til konfiguration.
Cloud-baseret PBX-telefoni med høj driftsstabilitet
Uni-tels PBX telefoni håndteres på en hypermoderne cloud-platform, der er redundant i tre forskellige datacentre i Danmark. Skulle et datacenter blive ramt af driftsforstyrrelser, tager de andre over. Det giver markedets absolut højeste oppetid, og vi kan opdatere og udvide platformene uden at påvirke de kørende telefoniløsninger. Som en yderligere styrke kan Uni-tel dirigere trafik ud via både TDC og Telenor, så hvis den ene operatør oplever driftsforstyrrelser, kører vi blot trafikken ud via den anden.
Individuel tilpasning til virksomheder
Hver virksomhed får naturligvis en skræddersyet løsning. Men muligheden for at tilpasse telefonien stopper ikke på virksomhedsniveau. Uni-tels PBX-løsninger kan tilpasses hver enkelt slutbruger, så receptionisten og den kørende sælger får den PBX-løsning, der passer bedst til deres hverdag. Hver bruger kan selv opsætte sit eget webbaserede dashboard og dermed opnå hurtig adgang til at omstille til kolleger, se status, kollegaers Outlook-kalender eller styre generelle indstillinger for virksomhedens telefonisystem. Cloudbaseret telefoni når i sandhed hele vejen rundt.
Cloud PBX med integration til mobil og Microsoft Teams
Uni-tels cloud PBX smelter alle teknologier sammen. I vælger selv, om I vil spare alle fastnettelefoner væk og køre rent mobilt eller ringe via Teams. Sammenhængskraften er sikret for alle virksomhedens medarbejdere og afdelinger.
Alle får stor fleksibilitet og kan benytte mobil app og dashboard til fx at styre, hvordan de modtager opkald og hvilket nummer, der præsenteres ved udgående kald. Med adgang til vores egenudviklede softphone kan I også sløjfe bordtelefonerne og nøjes med et headset i medarbejderens PC.
Intelligent sammensmeltning af teknologier
Uni-tels platform One-Connect giver mulighed for at integrere eksterne systemer direkte. Lav fx automatisk opslag på kunder i jeres eget CRM-system, hurtig kreditvurdering mod økonomisystemet eller send kald til vagthavende medarbejder via et eksternt vagtplanlægningssystem.
Branchens mest åbne adgang
Uni-tel lægger vægt på virksomhedens frihed til at anvende vores løsninger præcis som det passer dem. Derfor er mulighederne for at integrere eksterne systemer er legio. Vores API er fleksibelt og naturligvis veldokumenteret, så enhver udvikler hurtigt kan komme i gang med integration.
Prøv vores PBX-løsning
Med en virtuel PBX-løsning får I et stærkt produkt, der hverken kræver dyr hardware eller teknikere lokalt på adressen. Opsætningen klares via web, og teknisk viden er ikke nødvendig for at komme i gang.