”Selvom professionalismen er i top, er folk ikke firkantede og støvede.”

 

Medarbejderportræt – Morten Herby Nielsen, Customer Service Advisor

 

Uddannelse, job og fritid

Morten er uddannet salgsassistent fra Fona, hvor han arbejdede med både kundeservice, leverandørkontakt og ledelse. Har desuden erfaring med telefonisk kundeservice fra telebranchen.

Arbejder i kundeservice-teamet og hjælper Uni-tels forhandlere og slutkunder med hurtigt og effektivt at løse problemer og udvikle, justere og tilpasse skift i behovene. Det giver en stor kontaktflade eksternt, men også internt med kollegerne i teknisk support og udvikling.

Er p.t. rigtig meget far

 

En typisk arbejdsdag

”Jeg starter med at danne et overblik over, hvad der ligger af sager, når jeg møder ind. Det handler meget om at se på, hvad der haster mest og skal laves med det samme. Og så er det egentlig bare at gå i krig.”

”Telefonerne ringer selvfølgelig meget, og det kommer altid først. Det svinger dog lidt, hvor meget tryk der er på. Vi kan mærke det, hvis der fx er sendt info ud om noget, folk skal have hjælp til eller svar på. Det kan både være lancering af nye produkter, opdateringer osv.”

”Det kører hele dagen. Man får lavet det vigtigste først og tager så andre ting løbende. Det er meget forskelligt, hvad det er. Fx sidder jeg med portering af mobiler, men der er også oprettelse af SIM-kort, køb af udenlandske numre, fakturaspørgsmål og en masse andre forskellige opgaver.”

Det er svært at sætte fingeren på én ting ved jobbet, der gør mig glad. Jeg kan bare godt lide at være her.

”Vi har vores tekniske support, som vi sparrer med, hvis vi får brug for teknisk hjælp. Og så har vi udvikling, som også sidder i huset. Hvis der er et abonnement, der ikke gør, som det skal, kan vi oprette en sag og bede dem fikse det, og så klarer de den med det samme. Så der er løbende en masse sparring med de forskellige afdelinger.”

 

Noget af det gode ved jobbet

”Det er fedt at have en bred kontaktflade. Det har også stor værdi at mærke, at vi kan hjælpe med at fikse ting hurtigt. Også komplekse ting. Teknisk support og udvikling er lynhurtige til at finde fejlen og rette, så det er fedt.”

“Jeg kan godt lide kollegerne. Det er afslappet og professionelt på samme tid. Selvom professionalismen er i top, er folk ikke firkantede og støvede.”

”Ind i mellem taler jeg også om private ting med kunder og forhandlere. Så selvom vi er på arbejde, bliver det næsten som et venskab med nogle af dem. Det kan man godt blive i godt humør af.”

”Forhandlerne er begejstrede for hvor hurtigt, vi tager opkaldene og for, at vi kan hjælpe dem. De synes, det er professionelt og en klar fordel, når der sammenlignes med andre operatører i markedet.”

”Det er svært at sætte fingeren på én ting ved jobbet, der gør mig glad. Jeg kan bare godt lide at være her. Det er lidt et andet hjem. Jeg har jo næsten flere vågne timer her end derhjemme, så det er vigtigt for mig, at det spiller, og at her er rart at være.”

 

Livet handler ikke kun om arbejde

”Jeg fik en søn for 2 ½ år siden. Han er en lille krudtugle, som tager meget af tiden. Så min fritid er meget præget af, at han er der og af at lege med ham. Når jeg kommer hjem, er det meget typisk hverdag med leg, madlavning og madpakke. Og så er der min kone, selvfølgelig.”

”Min indgangsvinkel til uddannelsen i Fona var musik, film og spil. Det er stadig en stor interesse. Jeg går selvfølgelig ikke så meget i biografen nu, men jeg har gjort det meget tidligere. Ellers er min hobby gaming. Både alene og med venner. Når der er tid, er det meget det, jeg involverer mig i.”

Om Uni-tel

Uni-tel A/S er blandt Danmarks førende SIP- og mobiloperatører. Vi henvender os udelukkende til erhvervskunder og samarbejder med et stort netværk af certificerede forhandlere i hele Danmark. Vi bidrager til udvikling af forhandlernes og slutkundernes forretning gennem en kompetent og effektiv indsats.

Uni-tel har oplevet stor vækst siden stiftelsen i 2007. Målet er dog ikke at blive branchen største. Til gengæld vil vi være de bedste. Både hvad angår teknologi, service og forretningsforståelse.

Passion for teknologi og mennesker

Hos Uni-tel brænder vi for teknologi. Vi elsker at udvikle og forbedre vores produkter. Og vi nyder at følge og støtte vores medarbejdere i deres passionerede indsats for hele tiden at blive endnu dygtigere.

Vores tilgang til teknologi og mennesker har gjort, at vi i dag på flere områder er førende i verden inden for det, vi laver.

Morten Herby Nielsen

Morten Herby Nielsen

Customer Service Advisor

 

  • Født i 1984
  • Ansat i Uni-tel siden 2016
  • Uddannet salgsassistent