Nyheder

Kundecase: Lions Park Søllerød

Kundecase: Lions Park Søllerød

”Vi oplever en kæmpe tryghed ved hele samarbejdet” Med et nyt telefonsystem har plejecenteret Lions Park Søllerød fået fuld integration mellem intern og ekstern telefoni. Samtidig lever systemet op til plejecentrets nultolerance overfor nedetid og uregelmæssigheder....

læs mere
Kundecase: RD VVS

Kundecase: RD VVS

”Det fungerer bare” For RD VVS er telefoni ikke noget, der skal fylde. Det er noget, der skal virke. Virksomheden, som blev stiftet i 2007, tæller i dag 40 ansatte og dækker tre forretningsområder. Det er gået stærkt, siden Ronnie Nielsen og vennen Dennis Jeppsson...

læs mere
Kundecase: Silkeborg IF

Kundecase: Silkeborg IF

Et rigtig fint forløb Den professionelle fodboldklub Silkeborg IF har været gennem en problemfri implementering af nyt telefonsystem og er glade for deres nye Uni-tel-løsning.   I forbindelse med flytning til nyt stadion skulle Silkeborg IF A/S have ryddet op i...

læs mere
Kundecase: Kunde & Co.

Kundecase: Kunde & Co.

”Dette her virker bare” De høje forventninger blev indfriet til fulde, da Danmarks største reklamebureau, Kunde & Co, skiftede telefonløsning.   Kunde & Co tilhører den absolutte elite af danske reklamebureauer. Deres krav til systemer og teknologi er...

læs mere
Kundecase: Stenberg Transport

Kundecase: Stenberg Transport

Fleksibel telefoni med stærk support Fleksibelt, fremtidssikret og altid med nem adgang til hjælp. Sådan beskriver Brian Thastrup fra Stenberg Transport den Uni-tel-løsning, de har fået leveret af KLC Erhverv.   Hos Stenberg Transport er der ikke plads til...

læs mere
Kundecase: KMC

Kundecase: KMC

Stabiliteten var helt afgørende for vores valg Driftssikker telefoni er altafgørende for den globale fødevarevirksomhed KMC. Men pris, service og faglighed er også væsentligt. It-chef Anders Quist Hermann fortæller her om sit valg af tele-operatør.   Hvad køber I...

læs mere