En enkel telefonløsning til administration og byggeledere

 

Søgård Byg blev fastnetkunder hos Uni-tel, da deres gamle system skulle udskiftes. Efter et par år som tilfredse kunder fulgte mobilerne med, så i dag ligger al telefoni samme sted.

 

Hos Søgård Byg har de hænderne fulde. Ikke af telefoner, men af værktøj, byggematerialer og planlægning. Telefonien, ja den skal sådan set bare virke. Og det gør den med den Uni-tel-løsning, Technocom har implementeret hos dem.

”Det startede med, at vores gamle telefonomstilling gik i stykker, og da vi skulle have nyt valgte vi IP-telefoni. Det var i 2015, så vi har været kunder i nogle år nu”, fortæller Elke Hansen, som står for administrationen i den godt 50 mand store virksomhed.

 

Support tæt på

Hos Søgård Byg betyder det noget at have en lokal forhandler i nærheden, man stoler på. Research og overvejelser i forbindelse med valg af ny telefonløsning var i vidt omfang erstattet af tillid til leverandøren Technocom, som de kendte godt i forvejen.

”Vi kender dem og stoler på deres rådgivning, så vi brugte ikke meget tid på at spekulere over valget. Det betyder meget, at man kender den person, man taler med”, siger Elke Hansen.

 

Al telefoni samlet ét sted

Med tilliden på plads tøvede Søgård Byg heller ikke med at følge Technocoms anbefaling om at samle al telefonien hos Uni-tel.

“Det, vi allerede havde, fungerede godt, og det er en fordel, at der er én, der ved, hvordan det hele hænger sammen”
– Elke Hansen, Administrationsansvarlig

”Efter et stykke tid flyttede vi også mobilerne over. Det, vi allerede havde, fungerede godt, og det er en fordel, at der er én, der ved, hvordan det hele hænger sammen. Og så er han der hurtigt, hvis noget skal ordnes, og han er meget serviceorienteret”, siger Elke Hansen om konsulenten fra Technocom.

 

Diskret kvalitet

I dag har Søgård Byg fem bordtelefoner på kontoret og 25 mobiltelefoner, som sikrer kontakten til byggelederne ude hos kunderne. Det hele er samlet i Uni-tels One-Connect, som bl.a. rummer omstilling, køer, velkomsthilsen og telefonsvarer. Fordi, det fungerer, er det på mange måder en ydelse, der er usynlig i den daglige drift.

Det skal bare virke. Når ting virker, bruger vi ikke resurser på at tænke over dem”, siger Elke Hansen.

 
Og hvad med prisen?

”Jeg synes den er rimelig. Der ringer hele tiden nogen, der vil gøre det billigere, men det kan de ikke.”

Kort om Søgård Byg:

  • Søgård Byg bygger huse, erhvervsdomiciler, lagerhaller, forretninger mv.
  • Har ca. 45-50 ansatte
  • Stiftet for 30 år siden af Kjeld Hansen
  • Ligger i Søgård ved Aabenraa
  • Får leveret IP-telefoni fra Uni-tel med hjælp fra Technocom

 

 

 

 

 

Søgård Byg

Løsning: One-Connect og mobiltelefoni

Antal medarbejdere: 40+

Branche: Byggebranche

———————————————

Lidt om løsningen:

Da Søgård Byg i forvejen havde IP-telefoni fra Uni-tel, var det nærliggende at flytte deres mobiltelefoni over til samme operatør. Søgård Byg har fået én samlet telefoniløsning, og har derfor sparet udgifter til telefonsystemer og hardware, da Uni-tels løsning ligger i skyen. Udover besparelsen i den samlet løsning, har de adgang til en række features som one-number, gratis interne kald, et interaktivt personligt omstillingsbord – My One-Connect, en mobil app, samt et statistik modul.

 

Vil du have en løsning som Søgård Byg?

Kontakt os gerne

Har du spørgsmål angående IP-telefoni, så kontakt os direkte på 69 10 22 00 eller send en mail til kundeservice@uni-tel.dk.

Du kan også udfylde kontaktformularen her, så vender vi tilbage så hurtigt vi kan.

13 + 13 =