Kundeservicemedarbejder

Uni-tel er blandt Danmarks førende SIP- og mobiloperatører og er i hastig vækst.  Vi har derfor brug for en skarp og ambitiøs kundeservicemedarbejder, som vil være med til at løfte virksomheden til næste niveau.

Jobbet

Der er tale om en fuldtidsstilling som kundeservicemedarbejder hvor den største opgave er administrative sager, der skal styres i mål, dernæst telefoniske henvendelser.  Der er konstant fokus på kunden og det forventes, at du har mod på at yde en ekstra god service til de kunder, som du er i kontakt med i løbet af dagen.  Enhver kundekontakt ses som en mulighed for at sætte sig ind i kundens situation, og give kunden en oplevelse ud over det forventede.

Dine primære arbejdsopgaver være følgende:

• Besvare skriftlige henvendelser og styre sagerne i mål
• Telefonisk servicering af vores dygtige forhandlere og kunders telefoni-løsninger
• Medvirke til sikre optimale processer som understøtter høj kvalitet
• Diverse administrative ad hoc-opgaver

Du bliver en del af et stærkt sammentømret team, som du kommer til at arbejde tæt sammen med.  Som en del af teamet indgår du i en fleksibel vagtordning og du skal være klar på at bestride et job med skarpt definerede opgaver, hvor værdier som ansvarstagen og pligtopfyldelse vægtes højt.  Jobbet er langt mere alsidigt og komplekst end det man kender fra andre kundeservicefunktioner, hvorfor der vil være rigeligt af udfordringer.  Løn efter kvalifikationer.

Din profil

Den rette kandidat kan hurtigt sætte sig ind i komplekse sagsforløb og kommer gerne fra Telebranchen.

Du formår at kommunikere sikkert og præcist på skrift og pr. telefon, og forstår vigtigheden i at videregive korrekt information i dialogen med kunder.  Det er desuden en fordel, at du er vant til at arbejde i forskellige IT-systemer og at du befinder dig godt i en omskiftelig hverdag med et højt arbejdstempo.

Vi forventer at du:

  • Har grundlæggende kendskab til kundeservicefunktionen
  • Taler og skriver flydende dansk og også gerne engelsk
  • Er præsentabel i din fremtoning og stil
  • Har 2-3 års erfaring fra lignende stilling

Det er en fordel hvis du tidligere har arbejdet med bogholderiopgaver.

 

Vi tilbyder

  • En fast stilling, med opstart hurtigst muligt, i en succesfuld virksomhed i vækst
  • Løn efter dine kvalifikationer
  • Fleksible arbejdstider med udgangspunkt i mandag til fredag fra kl. 8:30 til 16:30
  • God kantineordning, eget træningscenter samt en kultur kendetegnet ved uformel omgangstone og en dagligdag i tæt kontakt med såvel kunder som kollegaer.

Vi indkalder til og afholder jobsamtaler løbende. Vi lukker for ansøgninger, når vi har fundet de rigtige kandidater.

Om Uni-tel som arbejdsplads:

Uni-tel er en virksomhed der sætter medarbejdertrivsel højt, og kulturen er kendetegnet ved uformel omgangstone, hvor der arbejdes ihærdigt, professionelt og med god plads til humor.

Afdelingen er meget velfungerende med høj arbejdsglæde og højt fokus på teamarbejde. Uni-tels kunder og forhandlere scorer højt på tilfredshed af produkterne, hvorfor der altid er god stemning og god tone mellem afdelingen og dem vi servicerer.

Er du den rette profil?

Så send din ansøgning nedenfor til Uni-tel.

Du er velkommen til at kontakte Christina Larsen hvis du har spørgsmål til stillingen på telefon 9189 4769 eller mail chl@uni-tel.dk

Her bor vi

Uni-tel
Gydevang 19
3450 Allerød

Fandt du ikke hvad du søgte?

Udfyld dine kontaktoplysninger og lad os hjælpe dig videre