Aktuel drift

 

Se den aktuelle driftsstatus på Uni-tels telefoni

Den 10.juli 2021

TDC har nu rettet fejlen omkring udfald på 4G/VoLTE.

Hvis fejlen stadig opleves skal i sætte telefonen ind/ud af fly mode, eller genstarte telefonen.

Den 9.Juni 2021

15:45

TDC arbejder stadig på fejlen men meddeler at en mulig workaround kan være at kunderne kan sætte deres telefon i ’FLY mode’ og tage den ud igen. Hvis ikke det løser problemet kan det være nødvendigt at slukke telefonen og tænde den igen.

13:00

TDC arbejder fortsat på fejlen

Kundeimpactet er ukendt, men også Yousee og Telmore er ramt.

 

10:30

Opdatering fra TDC

Mistede kald på 4G/Volte

Kunder oplever at der er mistede kald på 4G/Volte.

10-30 sekunder efter et opkald er starter mister kunder deres kald.

Der fejlrettes fortsat

08:50

Opdatering TDC:

Fortsat periodisk afbrudte opkald på TDC’s mobilnet. TDC er i gang med at fejlrette.

Vi afventer status.

Den 7. juni 2021 kl 14:50

Til jer der har modtaget en faktura fra os indenfor de sidste par timer, bedes se bort fra denne. Vi har opdaget en systemfejl og i vil derfor modtage en ny faktura snarest.

Den 20. april 2021

Vi oplever periodevis udfordringer med omstillinger og statusvisning i my.one.connect.dk og mobilapp.

Vi arbejder på højttryk med at udbedre problemerne.